Gå til innhold

syns du nesa til sophieelise har blitt fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjelden jeg gidder å uttale meg om plastiske operasjoner, men på henne var det et overraskende godt resultat da. Den fine nesa!

Anonymous poster hash: 1e011...4f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin. Nydelig jente ellers også forresten. Hun virker så utrolig reflektert og oppegående til å være bare 19 år. Herlig forbilde :)

Skrevet

Veldig fin. Nydelig jente ellers også forresten. Hun virker så utrolig reflektert og oppegående til å være bare 19 år. Herlig forbilde :)

Herlig forbilde? Håper det er en ironi i innlegget ditt jeg gikk glipp av!

En reflektert og oppegående 19-åring har ikke tatt flere kosmetiske operasjoner, pluss alt annet fake av hår, negler, og det som tenkes kan.

Kan ikke tenke meg verre forbilder enn slike som er så til de grader utseendefiksert, og sender signaler om at det viktigste er å være "pen". (I gåseøyne fordi jeg ikke synes det er særlig pent med oppblåste pupper og lepper, samt løshår, orange hud osv)

Anonymous poster hash: 18e2b...c89

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg blir bare trist når jeg ser henne.

Som mamma til en tenåringsjente skjærer det meg i hjertet at hun har så store komplekser at hun legger seg under kniven på et tidspunkt i livet hvor man er på sitt vakreste.

Jeg syns ikke det er noe bra forbilde at man må være til de grader kunstig at folk ikke aner hvordan man egentlig ser ut. Det er vel ikke en ting på den jenta som er naturlig?0

Skrevet

Å hjelpes, jeg må bare beklage, men jeg synes jenta har ødelagt seg helt. Dette er IKKE noe godt forbilde i det hele tatt.

Så henne her for noen uker siden og det ser dessverre ut som hun er laget på samme fabrikk som barbie.

Anonymous poster hash: 2f9fc...9a1

Skrevet

Det jeg synes er trist med slike ungdommer, er dette voldsomme behovet for å vise seg frem halvnaken til gud og hvermann, og det at de tror at de må være så innmari sexy for å bli elsket.

Det er synd at det ikke er lagt mer vekt på evner, integritet, det å være flink til noe og det å elske seg selv blant dagens unge. Det handler altfor mye om sex og kropp, og jeg er litt skremt over at det er dette mine barn skal vokse opp med rundt seg. Som om det viktigste i livet er at noen synes en er deilig, og at man må vise så veldig mye av seg frem for at noen skal synes det. Og at man må ha gjort alt mulig rart seksuelt for å være kul også (nå snakker jeg utifra programmer som Paradise Hotel osv, ikke ift S.E), selv om det kanskje er å gå på akkord med seg selv.

Utover det kan jeg si at Sophie er en veldig flott jente, snill, omtenksom og skoleflink (jeg er i familie med henne), og jeg har ikke et eneste vondt ord å si om henne personlig. Det er bare denne "kulturen", eller ukulturen, om du vil, som jeg finner bekymringsfull.

Skrevet

Beklager, jeg syns hun ser forferdelig ut nå.

Så søt og pen fra før av, men nå ser hun virkelig ikke bra ut lenger.

Anonymous poster hash: a1dd5...161

Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: b9e71...bc2

Skrevet

Måtte inn å sjekke henne og nei hun er aldeles ikke noe godt forbilde for noen.

Heller skrekk eksempelet man advarer ungene sine mot.

Anonymous poster hash: 06196...2de
Skrevet

hvem er det?

Anonymous poster hash: 14ce0...f3d
Skrevet

Uff. Ble helt kvalm nå

Anonymous poster hash: 10ad7...a70

Skrevet

Må faktisk si at jeg syntes nesa hennes var finere før. Den ble for butt.

Anonymous poster hash: 9fb93...f31
Skrevet

Vet dere (nå setter jeg det på spissen) men jeg er mer redd for hva blogger som dette skal gjøre med datteren min - enn jeg er for potensielle overgripere i fremtiden.

Anonymous poster hash: 8484d...b60
Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: 4ed3d...6b2

Skrevet

Link?

Prøv å Google litt du, ikke vær så lat da :)

Anonymous poster hash: b4909...a07

Skrevet

Link?

Nei. Hun ser falsk ut hele jenra. Nå skrev hun nettopp at hun hadde lagt på segnoen kg og at hun derfor skulle prøve periodevis fasting. Med en gan begynte ungjentene å spørre "hva er det", "det vil jeg også"etc. Jenta er naturlig supertynn og er likevel på slankern. Utrolig dårlig rollemodell.

Anonymous poster hash: c986e...313

Skrevet

Alle slike jenter ser helt like ut, kanskje man snur seg for å  se en gang til, men man glemmer jo med en gang hvordan de ser ut. Kjedelig og veldig lite kreativt. 

At noen vil fikse på nesa si driter jeg i, men å med vilje gjøre sitt beste for å se ut som ei billig hore? Alvorlig talt.

Anonymous poster hash: 9bce4...feb
Skrevet

Som mamma til en tenåringsjente skjærer det meg i hjertet at hun har så store komplekser at hun legger seg under kniven på et tidspunkt i livet hvor man er på sitt vakreste.

Jeg syns ikke det er noe bra forbilde at man må være til de grader kunstig at folk ikke aner hvordan man egentlig ser ut. Det er vel ikke en ting på den jenta som er naturlig?0

Syns du virkelig at man er på sitt vakreste når man er 19 år gammel? O_o

Anonymous poster hash: 57183...45d

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Når det gjelder hud og hår så ja.

Mange blir nok penere når de blir litt eldre mtp personlig stil osv, men det er dessverre fakta at kroppens forfall starter ved 25 års alderen.

Skrevet

Når det gjelder hud og hår så ja.

Mange blir nok penere når de blir litt eldre mtp personlig stil osv, men det er dessverre fakta at kroppens forfall starter ved 25 års alderen.

Det er ikke fakta nei. Hudpleiere og leger sier 30. 

Og det er ikke dermed sagt at man automatisk blir stygg. Noen blir vakrere med årene :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det er ikke fakta nei. Hudpleiere og leger sier 30. 

Og det er ikke dermed sagt at man automatisk blir stygg. Noen blir vakrere med årene :)

Ok. Jeg har alltid hørt 25 år, men bøyer meg for din ekspertise.

Uansett, mitt poeng var bare at de fleste tenåringer er aldeles bedårende i seg selv med sin ferskenhud og stramme kropp uten celluliterer (jada, jeg vet at det finnes de som plages med kviser og overvekt) og syns det er tragisk at de føler at de må blåse opp pupper og lepper for å gjøre seg sexy og godt likt. Hva gjør de når første rynken kommer, liksom (det er jo ikke så vanskelig å tenke seg til det da, SE har vel alt tatt botox mener jeg å ha lest).

Det var bare det jeg ville frem til...

Skrevet

Syns faktisk hun ødelegger seg. De leppene er også for mye av det gode.

Trist, for hun var naturlig pen.

Skrevet

Jeg synes det er skremmende at datteren min skal vokse opp i en verden hvor den jenta der er et forbilde :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...