magetrollet Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Tips til fine og ikke så altfor populære guttenavn, jenter? helst ikke navn som fins på topp 10 lista liksom syns guttenavn er kjempevanskelig!
Lykketroll13 Skrevet 25. august 2013 #2 Skrevet 25. august 2013 Jeg er glad i klassiske og maskuline guttenavn som Erik/Eirik, Martin, Harald og Robert. De er vanlige, men ikke motenavn.
Lessismore Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Jeg liker også Bastian! Og Silas. Og Fabian. Og Gabriel, Oliver og Theodor. Syns det er mange fine guttenavn!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Birk Trym Tage Sivert Silas Salve Storm Emil Aksel Bror Felix Oliver Torben Torjus Anonymous poster hash: 8cbad...e3e
magetrollet Skrevet 25. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2013 Oj, her var det mange fine Bastian likte jeg veldig godt, ellers har jeg falt litt for Conrad, Alvin, Ailo, Mingus, Stinius og Ulrik men er redd for at de er for spesielle??
Avion Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Jeg ville ha Sølve, Edvard eller Lavrans, men siden barnefar ikke er enig så må vi vel gå for noe annet. Farsken og
magetrollet Skrevet 27. august 2013 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2013 Her er heller ikke barnefar særlig enig med navnelista mi meeeen, jeg fikk vilja mi første gang, så jeg skal nok få han på gli sølve er veldig fint, men her jeg bor er det faktisk flere som heter det
beibilykke Skrevet 28. august 2013 #12 Skrevet 28. august 2013 Oj, her var det mange fine Bastian likte jeg veldig godt, ellers har jeg falt litt for Conrad, Alvin, Ailo, Mingus, Stinius og Ulrik men er redd for at de er for spesielle?? Av dine forslag der syns jeg Conrad var skikkelig tøft/fint og spesielt; ) Ellers liker jeg Georg, August, Abel, Gustav (guttenavn er vanskelig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå