Gå til innhold

Guttenavn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til fine og ikke så altfor populære guttenavn, jenter? :) helst ikke navn som fins på topp 10 lista liksom ;) syns guttenavn er kjempevanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er glad i klassiske og maskuline guttenavn som Erik/Eirik, Martin, Harald og Robert. De er vanlige, men ikke motenavn.

Skrevet

Jeg liker også Bastian! Og Silas. Og Fabian. Og Gabriel, Oliver og Theodor. Syns det er mange fine guttenavn!

Skrevet

Birk

Trym

Tage

Sivert

Silas

Salve

Storm

Emil

Aksel

Bror

Felix

Oliver

Torben

Torjus

Anonymous poster hash: 8cbad...e3e
Skrevet

Oj, her var det mange fine :) Bastian likte jeg veldig godt, ellers har jeg falt litt for Conrad, Alvin, Ailo, Mingus, Stinius og Ulrik :) men er redd for at de er for spesielle??

Skrevet

Jeg ville ha Sølve, Edvard eller Lavrans, men siden barnefar ikke er enig så må vi vel gå for noe annet.

Farsken og :P

Skrevet

Her er heller ikke barnefar særlig enig med navnelista mi :( meeeen, jeg fikk vilja mi første gang, så jeg skal nok få han på gli ;) sølve er veldig fint, men her jeg bor er det faktisk flere som heter det :(

Skrevet

Oj, her var det mange fine :) Bastian likte jeg veldig godt, ellers har jeg falt litt for Conrad, Alvin, Ailo, Mingus, Stinius og Ulrik :) men er redd for at de er for spesielle??

Av dine forslag der syns jeg Conrad var skikkelig tøft/fint og spesielt; )

Ellers liker jeg Georg, August, Abel, Gustav ;) (guttenavn er vanskelig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...