Gå til innhold

Drikking/festlig lag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboeren min går ut kun ved spesielle anledninger, dvs. Julebord og evt firmafest 1-2 ganger i året. Aldri ute på byen med venner, kan hende de møtes hjemme for 1 øl eller 2, sånn ca 2-3 ganger i året. Helt greit for meg hvis det er greit for ham:)

Annonse

Her går det i perioder. Kanskje ingen ganger på et halvt år, så kanskje 2 helger i mnd, 2 mnd på rad :) Vi er nok generelt mest sosiale i sommerhalvåret.

Ellers er det nok jeg som er "partyløven" i forholdet og er (når jeg ikke er gravid) mye oftere ute enn han. Han er av den hjemmekjære typen. 

Hva

Her går det i perioder. Kanskje ingen ganger på et halvt år, så kanskje 2 helger i mnd, 2 mnd på rad :) Vi er nok generelt mest sosiale i sommerhalvåret.

Ellers er det nok jeg som er "partyløven" i forholdet og er (når jeg ikke er gravid) mye oftere ute enn han. Han er av den hjemmekjære typen.

Akkurat sånn har vi det og ;)

Vi er et ungt par, og første par ute i vennegjengen. Så vi er mye ute. Passer fint at jeg kan være sjåfør nå, men jeg er stort sett alltid med så lenge jeg ikke er trøtt og sliten. Er 34+3 nå. Foreløpig går spøken i at jeg må kjøre selv til sykehuset, men jeg har alltid en back-up plan på transport dersom han skal drikke.

Dessuten er det som regel bare et par øl, så han slipper ikke unna fødsel, hehe.. Blir nok litt roligere mot slutten, men ser ikke noe poeng i at han skal holde seg edru hver helg "i tilfelle" så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...