Gå til innhold

Hvor mange UL har du vært på?

Anbefalte innlegg

Jeg har kun vært på OUL. Føler et sterkt behov for å møte den lille igjen. Nesten det eneste jeg tenker på nå om dagen. Under det første svangerskapet var jeg på mange ul, fordi jeg var så bekymret. Er det vanlig å dra på mer enn en undersøkelse? Uke 29

Anonymous poster hash: 5a8c4...dd8

Fortsetter under...

Annonse

2, ein for å fastslå termin (viste seg å vere 10+3, hadde visst om gravuditeten i 3 veker) og den ordinære.

Blir nok ein til ca veke 37 for å fastslå leiet, sist var det ei jordmor og fire legar som tok feil i løpet av 3 dagar.

uke 9 - se hvor langt jeg var på vei (var uplanlagt og hadde ustabil syklus)

Oul uke 18

uke 25- Sjekk av morkakefunksjon pga sv skap forgiftning med nr 1 og lav fødselsvekt med nr 2

skal igjen uke 36 på vekstestimering av samme grunn som under uke 25

Anonymous poster hash: aa695...083

Annonse

2 i uke 12 (Fordi de fant noe de måtte sjekke)

OUL

3d i uke 27

Og så ble det maaaange etter det pga alvorlig svangerskapsforgiftning, så de måtte følge med på babyen. Hvis ikke hadde det "bare" blitt de 4 første. 

Anonymous poster hash: f5356...86e

Seriøst??? Er jeg skikkelig "unormal, laydback, tar graviditeten med ro" mamma?? Oioioi.... da skal jeg søren meg sørge for å få meg en ul til! ! Hi

Anonymous poster hash: 5a8c4...dd8

Jeg har hatt de jeg har hatt pga av at jeg blødde hver eneste uke frem til uke 13. I tillegg for å sjekke at morkaka hadde flytta seg, + vekstestimeringer, og pga høyt blodtrykk. 

Hadde det ikke vært for alt dette så hadde jeg også "klart meg" fint med det som er standard =) 

Har vært på 2 og blir mest sannsynlig en siste. 

1. uke 11 - for  være sikker på at babyen levde(hatt en MA fra før, så betalte gladelig 

2.uke 18 - OUL

Regner med jeg skal ha vekstestimering pga min egen størrelse. 

Forrige gang fikk jeg beskjed at babyen var 3,8 og kom ut 4,5 kg.. Vet ikke om jeg tør stole på det igjen, men men.. 

1. uke 11 - for  være sikker på at babyen levde(hatt en MA fra før, så betalte gladelig 

2.uke 18 - OUL

Forrige gang fikk jeg beskjed at babyen var 3,8 og kom ut 4,5 kg.. Vet ikke om jeg tør stole på det igjen, men men.. 

Fordi du er lav eller noe sånt da eller? kan jeg i såfall spørre hvor lav?

2.uke 18 - OUL

Nei, fordi jeg er feit ;) 

2.uke 18 - OUL

Nei, fordi jeg er feit ;)

ok :P hehe  nei jeg bare lurte fordi jeg er veldig lav selv og har vært litt inne på tanken om bekkenet er for trangt og lignende. nå er jeg riktignok ikke tynn som en strek uten hofter, da jeg faktisk har litt hofter, men tanken dukker opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...