Gå til innhold

Hvem i alle dager er denne Karma ... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem i alle dager er denne Karma som stadig nevnes i tråder her inne??

Hun virker ikke særlig hyggelig, må jeg si.

Skikkelig skummel! Når det står "Karma is a bitch" og "Karma kommer til å bite deg i rumpa" blir jeg bare så engstelig :o

Jeg vil gjerne vite hvem hun er slik at jeg kan unngå henne - jeg vil helst slippe å bli bitt i stussen av en bitch! (Hvis det sto "Karma is a hunk" kunne jeg vurdert litt nafsing på stumpen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja denne Karma skal man virkelig passe seg for.. 

Hørt at hun vandrer rundt i sirkler også.. Kan ikke være stabilt det mennesket der!

Men jeg har også skjønt at hun av og til kan være ganske så grei.. Så jeg tror vi gjør det godt i å ikke tro så mye stygt om henne.... 

I alle fall ikke snakke stygt om henne...

Karma.. Hvis du leser..  Vi liker deg !

Endret av Skeptisimo
Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Tipper at hun sikkert er ei venninne av HI. Har du ikke sett at HI gjerne svarer "Karma kommer til å bite deg i rumpa" når noen er uenig med det h*n skriver!

Herrefred, menneske. Har du ikke hørt om KLANEN på dib? Hi, Karma... og hvem fler?

Skrevet (endret)

meg? :-)

Ikke bit meg i stumpen, vær så snill! Bit heller hun i den andre tråden som var sint fordi besteforeldrene hadde kjøpt sokker til barnet hennes :o

Klanen?? Er det fotballsupportere her inne også nå ,

Endret av MammantilNurket
Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Fotballsupportere kan jo være ganske brutale, men å bite i rumpa... Vet ikke helt jeg :blink:

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)

Jeg syns egentlig litt synd på henne, jeg da.

Tenk så redde alle blir for stussen sin når hun kommer gående :o

Jeg ser for meg at alle snur seg fortfortfort for å hindre henne i å henge seg fast i stussen.

I beste dib-ånd vil jeg oppfordre alle til å stå imot mobbingen av frk Karma (ser for meg at hun er singel) og heller smile litt forsiktig til henne.

Kanskje Karma ikke er en bitch da...

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Jeg syns egentlig litt synd på henne, jeg da.

Tenk så redde alle blir for stussen sin når hun kommer gående :o

Jeg ser for meg at alle snur seg fortfortfort for å hindre henne i å henge seg fast i stussen.

I beste dib-ånd vil jeg oppfordre alle til å stå imot mobbingen av frk Karma (ser for meg at hun er singel) og heller smile litt forsiktig til henne.

Kanskje Karma ikke er en bitch da...

Det er jo også svært ufint å kalle folk for bitch, da :o *rystet*
Skrevet

Hvem i alle dager er denne Karma som stadig nevnes i tråder her inne??

Hun virker ikke særlig hyggelig, må jeg si.

Skikkelig skummel! Når det står "Karma is a bitch" og "Karma kommer til å bite deg i rumpa" blir jeg bare så engstelig :o

Jeg vil gjerne vite hvem hun er slik at jeg kan unngå henne - jeg vil helst slippe å bli bitt i stussen av en bitch! (Hvis det sto "Karma is a hunk" kunne jeg vurdert litt nafsing på stumpen).

Så latterlig dårlig forsøk på å være morsom.

Enkelte har det, du har ikke...er det så vanskelig å skjønne etter 50 mislykkede forsøk ?

Anonymous poster hash: 8744f...a71

Skrevet

Har du ikke hørt om Karma? hun eksisterer så just... og ryktet sier at hun kommer og går... hun kommer og gååååååår...

Skrevet

Oj, oj ... nå må jeg passe meg for Karma, ellers kan det hende at hun kommer og tar en skikkelig jafs! Vedder på at hun lugger også :o

Skrevet

Oj, oj ... nå må jeg passe meg for Karma, ellers kan det hende at hun kommer og tar en skikkelig jafs! Vedder på at hun lugger også :o

Det BØR du. Klorer gjør hun også, og ryktene vil ha det til at hun er svært premenstruell. Hele tiden!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Aaah! Jeg går alltid glipp av disse gale kommentarene, finner bare ferdigmodererte tråder jeg ikke skjønner stort av, siden moderator sletter hele kommentaren i stedet for å la «slettet av moderator» stå igjen. Nysgjerrig jeg? Neesj :P

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Forresten, så grove og utidige angrep føler jeg ikke noe tap over å misse...

Skrevet

Hei!

Føler at det ikke et stort mere å få ut av denne tråden her - låser den jeg.

/Moderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...