MammantilNurket Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Hva synes dere om pikenavnet Lillebill? Synes det er veldig søtt og et potensielt navn dersom Nurket en gang skulle få en lillesøster
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Helt ærlig, så syns jeg ikke det var fint som et navn.. Kallenavn\kosenavn, eller kattenavn hadde jo vært greit, men ikke som et navn på ei søt jente.. Ser for meg ei emo\lenore jente.. Anonymous poster hash: 3aa21...1d6
MammantilNurket Skrevet 24. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2013 http://snl.no/Lillebil_Ibsen
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Tenker på Lillebil Ibsen, ja.. Hva med Lillebille Billeba?
MammantilNurket Skrevet 24. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2013 Tenker på Lillebil Ibsen, ja.. Hva med Lillebille Billeba?Vakkert!!Lillebøll er jo også en mulighet Dersom hun arver mitt hår må det bli Lillekrøll
Gjest Vicky Pollard Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Tenker på Lillebil Ibsen, ja.. Hva med Lillebille Billeba?Vakkert!!Lillebøll er jo også en mulighet Dersom hun arver mitt hår må det bli Lillekrøll Eller kanskje som jeg kalte eldste da han var huleboer: Lilleboll?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå