Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Har blitt alene for noen mnd siden. Har et barn og neste kommer om noen uker... Har hele tiden vært forberedt på at det kommer til å bli tøft og hardt, men at jeg vil klare det. Formen har vært fin gjennom hele svangerskapet, men nå har bekkenet begynt å skrangle og sliter med å sove. Ungen starter dagene kl 6, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det med 2 stykker...våken med småen om natten og opp kl 6 med eldste om morgenen. Noen som har gjort dette alene? Har et godt nettverk rundt meg, men vet jo at alt blir mitt ansvar... Anonymous poster hash: db641...37d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Man greier som regel det man må greie, så jeg tror du får det til. Du skriver at du har et godt nettverk rundt deg, og det er bra. Fortell dem hvordan du har det nå og at du trenger hjelp når nr 2 kommer. Og så kan det være lurt å sjekke ut HomeStart, vet om flere som har fått veldig god hjelp fra dem. Lykke til! Anonymous poster hash: 3d2de...462
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 Takk for tipset, skal sjekke det ut. Har aldri hørt om HomeStart før:-) Anonymous poster hash: db641...37d
kaklemor Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Nå er mine to litt eldre, men.. Jeg er alene med to under tre år. Eldste er snart to og et halvt år og yngste er ti mnd. Du blir automatisk vant til det. Jeg er så vant til å stå opp seks at jeg våkner som regel noen min før. Jeg gjør alt med dem, og er forberedt på mye rart. MEN, en ting skal jeg ærlig si; jeg syns ikke det er slitsomt. Har vel ila 2 år hatt lyst på fri tre ganger.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Du slipper å irritere deg over alt partneren din kunne gjort, men likevel ikke gjør, og du slipper å ta hensyn til en sliten partner. Jeg syns det er drittslitsomt med to små, der yngste fortsatt våkner annenhver time (16 måneder). Vi er slitne begge to, krangler og irriterer oss over hverandre. Misforstå meg rett, jeg ville ikke valgt å være alene, og forstår det er mer slitsomt, men når det likevel er som det er for deg.. Anonymous poster hash: 7df1c...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå