Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Lørdag (i dag): Hjemmelagde pizza Søndag : Biff, gratinerte poteter, brokkoli, dampende gulrøtter og peppersaus Mandag : pitabrød fylt med kyllingstrimler og salat Tirsdag: stekte fiskekaker, jasminris, amerikansk grønnsaksblanding, bearnicesaus Onsdag: kokt torsk, poteter, gulrøtter og eggesmør Torsdag : spaghetti, kjøttdeig, stekt løk og tomatpure Fredag: fiskeboller, poteter,gulrøtter, hvit saus og stekt bacon Anonymous poster hash: 5793a...619
Edelweis Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Ja, så bra ut det der. Uvant combo med fiskekaker og bearne men
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Til kjøttdeigen ville jeg brukt hermetiske tomater i tillegg for å få litt mer grønnsaker i. Ville hatt salat til pizzaen og kanskje en grønnsak eller til eller to til den siste middagen. Men en fin meny Anonymous poster hash: c800d...575
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Litt for mye kjøtt, vi pleier å ha minst en vegetardag i uken Men ellers topp! Anonymous poster hash: eaf00...f0e
MammantilNurket Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Her var det mye godt! stjeler idéen med pitabrød, torsken og søndagsmiddagen din. Jeg ville nok hatt en salat v/siden av pizzaen. Tirsdagens kombo var litt snodig: tror jeg ville gått for laks m/poteter, grønnsaker og en hjemmelaget hollandaise-saus i stedet. I pastasausen ville jeg hatt finhakkede, skoldede tomater, paprika, løk, hvitløk, litt revet gulrot og urter. Savner dessert til søndagsmiddagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå