Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset/boligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så jo helt nyoppusset ut for meg.. 

Skrevet

Jeg syntes det var kjedelig. Liker ikke at alle veggene og innredninger over alt er hvite. Jeg må ha litt mer farger rundt meg for ikke å få følelse av å være på sykehus.

Jeg ville malt. Fått litt lunere farger på veggene, kanskje noen kontrastvegger. Leste ikke gjennom annonsen, men gulvet så ut som laminat. Ville byttet det i eikeparkett. Det er det jeg kommer på her og nå.

Skrevet

Å hjembyen min jo *savn*

Fint hus!

Anonymous poster hash: aa1c2...8bf

Skrevet

Ja ja. Men dei stygge varmeovnane på vegge. Ville hatt varme pumpe fram for det.

Anonymous poster hash: fa591...5c0

Skrevet

Alt for hvitt og kjedelig innvendig- her trengs farger i alle rom! Hadde snudd doen, fordi det så dumt ut

Anonymous poster hash: 4c3c3...7af
Skrevet

Der var det bare å flytte rett inn. Farge får du inn med møbler og stæsh. Fint og nøytralt. Det jeg ville ha brukt penger på på sikt er hagen. Så ikke ut som om det hadde blitt prioritert.

Anonymous poster hash: 4ad82...06c

Skrevet

Der var det bare å flytte rett inn. Farge får du inn med møbler og stæsh. Fint og nøytralt. Det jeg ville ha brukt penger på på sikt er hagen. Så ikke ut som om det hadde blitt prioritert.

Anonymous poster hash: 4ad82...06c

Enig!

Farger i stæsj er mye bedre enn å begynne med maling, nøytralt er best :) lys og mange vinduer, litt funkisaktig, fint hus i en super by :)

Skrevet

Fint og ikke dyrt. Ser jo helt nyoppusset ut. Eneste jeg ikke likte var håndtakene på bad og kjøkken, og den doen på skrå i jørnet. Men det er jo bagateller.

Anonymous poster hash: 2aca5...25a

Skrevet

Veldig fint, ser ut som noe jeg kunne flyttet rett inn i.

Anonymous poster hash: 7ab89...1a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...