Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg og ei venninde skal ut og gå om 2 år. Da er begge barna litt passe store og kan være noen uker med pappaene. Vi tenker å gå 3 eller 4 uker og avslutte med en uke på stranden før vi setter turen hjem. Hvir stort budsjett? Noen som vil dele erfaringer? Anonymous poster hash: 0c6ab...e10
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Er det den gamle pilegrimsveien? Anonymous poster hash: 3f7b9...cd0
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Nei, det er en by. Hva mener du med å gå i den byen? Anonymous poster hash: 3f7b9...cd0
magica fra tryll Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Ja, det er nok Pilgrimsreisen de mener,-Camino tror jeg den kalles. Men den går vel til Santiago de Compostela. Tror nok kanskje ikke dette forumet er stedet for så mange Pilgrimsfarere;) Men det er jo mange som har gått, så det skulle absolutt være mulig å finne tips....
Serepta Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Har ikke gått der selv, men vært i Santiago de compostela. Nydelig by, og så mange folk som gikk langs veiene/stiene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Kjenner noen som gikk den turen. Viktig å være godt trent før en legger ut på turen. Hun jeg kjenner hadde enorme gnagsår og var stiv og støl. Da hun endelig kom frem til målet var hun så trøtt og sliten at hun ikke klarte å nyte synet av kirka. Det var visst en fin tur, men utrolig slitsomt å gå i varmen. Tror kanskje du kommer til å lengte veldig hjem til barna hvis du har tenkt å være uten dem i 3-4 uker! Anonymous poster hash: ee223...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå