Tante_Esel Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 *er det best å ta den på morgenen eller kvelden? *når man skal høyne dose, ta flere tabletter, skal man ta alle på en gang, eller fordele de til f.eks en morgen og en kveld?
TanteTroll Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Tror jeg tok på morgenen jeg, og alle tablettene på en gang. Men det spørs kanskje hvor høy dose du skal ha? Jeg tok 20 mg. Hmmm, nei kanskje jeg startet med 5 mg og økte til 20 ved uttak eller innsett? Tok iallefall 20 mg i en jafs!
Tante_Esel Skrevet 24. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2013 Tror jeg tok på morgenen jeg, og alle tablettene på en gang. Men det spørs kanskje hvor høy dose du skal ha? Jeg tok 20 mg. Hmmm, nei kanskje jeg startet med 5 mg og økte til 20 ved uttak eller innsett? Tok iallefall 20 mg i en jafs! jeg skal ta 5 mg frem til uttakm, så øke til 20 mg ved uttak sikkert samme som deg, siden det er samme klinikk
Chloe30 Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Prednisolon bør tas på morgenen, det er da kroppen normalt har høyest kortisolverdier
Tante_Esel Skrevet 24. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2013 Prednisolon bør tas på morgenen, det er da kroppen normalt har høyest kortisolverdier det var bra : har tatt de på morgenen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå