Gå til innhold

Tips til selskapsleker for voksenbursdag? U/T :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: b7e8b...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Dele selskapet inn i lag og ha quiz

2. Alle får en lapp på ryggen med en historisk person (som alle andre enn den som går med lappen kan se) og så skal man stille spørsmål til de andre gjestene og finne ut hvem man er.

Anonymous poster hash: 05f8f...d21
Skrevet

...selskapsleker for voksne kan fort bli kleint og påtatt moro for alle andre enn arrangøren

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Jeg hater selskapsleker. Det er så mye mer hyggelig om man bare kan få lov til å snakke om det man vil, istedet for sånn påtatt "moro".

Skrevet

ute eller inne fest?

Anonymous poster hash: 712ce...701
Skrevet

Innefest.

HI

Anonymous poster hash: b7e8b...46e
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg er egentlig anti-selskapsleker, men quiz kan være gøy, og den med lapper på ryggen er en fin måte å bli litt kjent på.

Skrevet

Kortspel, brettspel og quiz er greit, alt anna blir pinlig.

Skrevet

pakkeleken :)

der er bare bursdagsbarnet i fokus :) og det kan bli veldig gøy ut i fra hva man pakker inn :P

bursdgsbarnet får en tråd, og pkker opp en og en gave, det leses opp rim som følger med... har ikke rimet dessverre, men knskje noen andre kan denne :)

Anonymous poster hash: 9062a...425
Skrevet

Kortspel, brettspel og quiz er greit, alt anna blir pinlig.

Enig. Det er lite jeg misliker så sterkt som selskapsleker.

Anonymous poster hash: a88c0...c9c

Skrevet

Jeg var med på en kjempemorsom lek nettopp. Man har en "reiseleder" (som vet hva cluet med leken er), og han/hun begynner med å fortelle at dere skal ut på en reise og da må man ha med seg ulike ting. La oss si lederen heter Mona, da sier hun "jeg vil ta med meg mobilen på turen". Og spør hva neste vil ta med...CLUET her med denne leken er at alle skal si en ting som starter på første bokstav i navnet demmes. Noen ganger klaffer det jo, men det er veldig morsomt når de en etter en klarer å skjønne hva som foregår. Noen tar den aldri og det blir myyye latter:) De som har vanskelige bokstaver får jo etterhvert problemer med å finne fornuftige ting å ta med:D

Anonymous poster hash: 0ad38...be6
Skrevet

Glemte å si at om de sier en ting på feil bokstav, så sier ledern" nei det kan du ikke ta med", sier noe på rett bokstav får de ta med denne tingen..hehe veldig morsomt om en får ta med penger men ikke en annen (pga navnet)

hi

Anonymous poster hash: 0ad38...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...