Gå til innhold

Hemorider- hvor mye verre etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den siste uken fått tilbake hemoride grad 4. Har startet beh med sheriproct men den henger fortsatt utenfor hele tiden og blør slik at jeg må bruke truseinnlegg:/ sorry detaljer...

Er i uke 38+4 og har tegn på at fødsel nærmer seg. Håper virkelig at hemoridplagene blir bedre før fødsel. Ser jo for meg at d ikke akkurat blir bedre etterpå.

Erfaringer på hvor ille d blir etterpå?

Anonymous poster hash: c9486...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her forsvant de nesten så fort ungen var ute...

Presset jo så de bulte under fødselen, men da barnet var født forsvant jo presset fra svangerskapet og fordøyelsen gikk også som den skulle igjen. Så hemoroidene forsvant.

Jeg hadde også hemoroider mellom kjønnsleppene, men de forsvant også etter fødselen.

Nå har jeg jo noen mindre lekre minner fra hemoroidene da, rundt rumpehullet har jeg jo hudfolder så store som bæreposer, men de er tomme, ingen hemoroider i de lenger. Disse hudfoldene, lommene eller hva man skal kalle det kan fjernes kirurgisk men jeg har liksom aldri fått meg til det. Har jo ingen smerter eller ubehag, eneste er at det kreves vann eller våtservietter for å bli skikkelig ren mellom "skrukkene" etter avføring.

Anonymous poster hash: bd9ff...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...