Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Sliter med temperamentet mitt, gjort det siden jeg ble mobbet og utstøtt som liten. Får vanvittig dårlig samvittighet av min dårlige tålmodighet og tåler ingenting før jeg kjefter høylydt på ungene. Er bare sur og lei hele tiden og så gråter jeg over dårlig samvittighet. Går i terapi mot depresjon også. Anonymous poster hash: 6b116...ff6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Vi er flere hissigpropper;) Bra du er obs på det, da er det lettere å gjøre noe med;) Kanskje prøve neste gang du har lyst å buse ut/kjefte ang noe, så hold litt igjen, tenk " er det sånn mor jeg vil være?" ta en liten pause før du handler. Ikke lett, men prøv. Jeg hadde selv en kjeftesmelle hissig mor, har alltid sagt jeg ikke skal bli som henne. Men det skjer, særlig om jeg er sliten- men det skjer vel sikkert hos de fleste ( utenom hjemme hos supernanny;) Det kjipeste er at hvis vi kjefter og roper, så tar jo kidsa etter oss... Og så er man inne i en dårlig loop.. Lykke til og stå på Anonymous poster hash: 7e965...ce3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Sliter med det samme også. Har selv blitt mobbet og vokst opp med en mor som kjeftet og skrek til meg. Lovt meg selv at jeg ikke vil blir som henne, men merker at det har jeg blitt. Ihvertfall de dagene jeg er trøtt og lei. Tar gjerne imot råd og tips hva man kan gjøre for ikke blir en kjeftesmelle mor. Anonymous poster hash: 33dd7...119
skinnfilla Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Hos oss er det høyt under taket og med tre jenter på 3,7 og 13 ,går det ei kule varmt i blant. Jeg er hissig, men det går over på 2 sekunder, ingen her er langsinte eller furtne. Vi tar kampen der og da Men vi ler absolutt mer enn kjefting, kommer langt med litt humor . Som når storesøster har malt lillesøster som en smurf, mens jeg brettet noen klær. Da var vi innom hele skalaen fra : MEN I HIMMELENS NAVN! Her, går jeg ut i fem minutter og du bla bla bla bla!!!! #%^*+!!! Jammen mamma! Jeg trodde du skulle bli glad!!! Med store blå øyne... Da kom latteren , og minste på 3 hadde sitt aller første latterkick Man skal ta vare på øyeblikkene , er det ikke så?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg også... Er stort sett rolig, men på dager med mye stress blir jeg fort sur og hissig. Har 3 jenter på 7, 4 og 8 mnd, og jeg blir fort stresset når jeg er alene med dem. Da blir det en del kjeft og mas, og jeg kan bli sint. Får vanvittig dårlig samvittighet og jeg er så redd for at det setter spor... Prøver å jobbe med meg selv og er veldig bevisst problemet mitt, men av og til sprekker jeg. Tror faktisk det handler mye om stressmestring. Ønsker jeg kunne brukt mer humor som "skinnfilla":) Anonymous poster hash: 8e055...9e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå