Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 http://lekmer.no/leker/babylek/aktivitetsleker/fisher-price-brilliant-basics-stack-roll-cups Har den fallt i smak hos barnet? Ingen av mine to har vist interesse for denne. Blir den for komplisert? Eldste er 3 og har vokst fra den nå, men yngste er litt over 1 år. Anonymous poster hash: 4f4dc...6b6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Toåringen setter to og to sammen å lager baller. Har aldri stablet de. Anonymous poster hash: 53bfd...46e
Pesta Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 (endret) Vi har den, men ingen av mine har forstått at det faktisk er en stableleke. Det går mest på å sette sammen til baller her og. Endret 24. august 2013 av Pesta
Nettie+jentungen Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Vi har den, men blir ikke ofte brukt. 16 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Vi har den, men ingen av mine har forstått at det faktisk er en stableleke. Det går mest på å sette sammen til baller her og. Samme her. Ellers er tendensen at disse "halve ballene" ligger strødd i litt ulike lekekasser fordelt på ulike rom, og en under sofaen og en under bokhylla i stua. Dette er en leke med altfor mange deler.... Anonymous poster hash: dbd6f...556
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Så da er det ikke bare mine da Har vurdert lenge å bare få den ut av huset, men tenkt at kanskje yngste plutselig finner ut av det en dag. Men nå som jeg ser flere er misfornøyd så skal den ut Ettåringen er egentlig veldig glad i sortering, stabling og å sette sammen ting som hører sammen men verken denne stablegreia eller den røde putteboksen med gult lokk fra fischer-price har blitt lekt med. Skjønner ikke hva jeg skal finne på for noe gøy. HI Anonymous poster hash: 4f4dc...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå