Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde urinveisinfeksjon og ble ferdig med antibiotika i går. Hadde ingen symptomer men legen fant dt ut gjennom prøver. Og nå når jeg er ferdig meg kuren kommer symptomene:( Vondt å tisse,løper på do hele tiden,brunelig utflod og tisser bare dråper av gangen. Hva skal gjøre da? Ble jo ferdig med kuren i går :( Ps hadde termin på onsdag 21- august...

Anonymous poster hash: 96cd6...304

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller de symptomene er fødsel på gang, enn UVI ;-)

Anonymous poster hash: 58a01...765

Skrevet

Samme med meg da jeg var over termin...var sikker på at jeg hadde uvi, men nei, tablettkuren var over og jeg bøe værre....legene sa at alt har det så trangt nedi der nå at det er derfor ting blir sånn...men ring lege hvis du har skikkelig vondt! Lykke til :)

Skrevet

Tror heller de symptomene er fødsel på gang, enn UVI ;-)

Anonymous poster hash: 58a01...765

Håper det :) HI

Skrevet

Samme med meg da jeg var over termin...var sikker på at jeg hadde uvi, men nei, tablettkuren var over og jeg bøe værre....legene sa at alt har det så trangt nedi der nå at det er derfor ting blir sånn...men ring lege hvis du har skikkelig vondt! Lykke til :)

Ok så lenge det kan være tegn på fødsel kan det godt gjør litt vondt ;) HI

Skrevet

Jeg ville tatt en ny prøve selv om noen sier at det kan være tegn på fødsel. Meget mulig så har de jo rett, men du bør ikke ta risikoen på at uvi'en blir verre og blir til en nyrebekkenbetennelse - det er det siste du trenger nå når du står foran en fødsel!

Jeg fikk også mest symptomer etter antibiotikakur for uvi.... legen hadde ikke fulgt prosedyre og dyrket prøvene, så jeg hadde ikke fått riktig antibiotika. Dermed så gikk det rett over i en nyrebekkenbetennelse for meg.

Lykke til - med både uvi'en og fødselen :)

Anonymous poster hash: e46cb...159

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...