Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Det kjipeste med å trene er den forbaska hårvasken etterpå! Nå skal det sies at jeg har vanskelig hår som krever en del tid hvis det skal bli pent, og dette gjør at jeg kvier meg for å trene, for da må jeg vaske håret.. Men MÅ man det? Er det noen som har noen gode tips, evt blåser i det og vasker bare annenhver dag eller noe selv om de trener? Er tørrsjampo en idé? Alternativt kan jeg jo klippe av håret, men det har jeg ikke lyst til.. Råd, noen? I så fall; tusen takk! Anonymous poster hash: 6f563...3fc
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 jeg vasker annenhver dag uansett, om ikke jeg er ekstremt svett i håret da, men det blir man vel ikke om man har langt hår og setter det opp? Anonymous poster hash: 2a63e...3c8
Brillefint - Jadda! Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg har langt tykt hår - som f.eks. ikke kan vaskes sent på kvelden. Det trenger tid til tørk. Føning er døden - det blir enormt og brusete. Jeg setter opp håret og vasker det annen hver dag. Noen ganger hver tredje dag. Kommer selvfølgelig an på HVOR svett jeg har vært, men med oppsatt hår så går det fint.
Magia Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Men har du tenkt å trene hver dag da? Litt normal svette er ikke så nøye for min del. Jeg kan ikke tørke ut og ødelegge håret mitt ved å vaske det hver dag uansett. Men jeg passer på å ta treningen den dagen jeg skulle vasket det uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg vasker ikke håret mitt annenhver dag. Håret blir jo så fort slitt og stygt av så mye vasking (vasket håret mitt hver dag til annenhver dag når jeg var i tenåra). Jeg trener 2-3 ganger i uka og jeg vasker håret mitt på de faste "vaskedagene" Prøve å tilpasse treninga mi til disse dagene så jeg tar dusjen etter trening Jeg vasker ikke håret oftere enn 1-2 ganger i uka. Har fått et mye finere og blankere hår etter jeg gjorde det slik,men fy for noen ulidelige dager det var for å oppnå dette den første gangen. Følte meg ikke fresh for å si det sånn Anonymous poster hash: f9334...0bc
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Takk for svar! Ja, jeg trener en del dager i uka, men blir ikke like svett hver gang, da. Bare lurte på om det er sosialt akseptert å ikke vaske håret hver gang jeg har trent, og det virker jo slik på svarene fra dere, så det var en lettelse;) Da gidder jeg ikke vaske det hver gang og gidder heller ikke ha dårlig samvittighet for det! Anonymous poster hash: 6f563...3fc
*Yuna* Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Hvis jeg har vært på spinning før styrke vasker jeg håret. Trener jeg kun styrke dropper jeg det. Prøver og ikke vaske håret hver dag Syns ikke det er rart.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Jeg vasker ikke håret etter hver trening, men jeg spyler med rent vann langs hårfestet i dusjen. Liker å stikke ansiktet inni dusjstrålene litt vel langt slik at spredningen når noen cm av hårfestet innover. Er nok der den verste svetten er, og den skitneste. Noen krøller i babyhårene etterpå hefter ikke Anonymous poster hash: 52719...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå