Gå til innhold

Dere studenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere mye i helgene? Hva gjør barna i mellomtiden?

Anonymous poster hash: 2a0e9...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser ingenting når jeg er hjemme, kun når jeg er på universitetet. Har ikke sjangs til å lese når ungene er våkne, og når de har lagt seg er jeg helt kokt.

Anonymous poster hash: 64870...04e
Skrevet

Jeg leser innimellom hjemme, men stort sett bruker jeg dagene godt når småen er i barnehagen. Hvis jeg leser hjemme er guttungen enten i lek med pappan, eller jeg leser litt mens han ser film eller barne-tv. 

Skrevet

Jeg leste litt på senga i går etter jobb. Har jobbet ti timer i dag og skal sette meg ned med boka igjen nå. Skal bare lese 144 sider til mandag! Hehe. Tror jeg må begynne å lese mer på skolen, der er det fred og ro og ingen huslige plikter som kaller.

Anonymous poster hash: 7fdd8...ae8

Skrevet

gjør gamle eksamensoppgaver og leser rundt disse spm. Har også lærere som villig gir ukesoppgaver som vi selv kan velge å gjøre på egenhånd, lærerne pleier da også være veldig tilgjengelige hvis man ønsker kommentarer/veiledning på enkelte ting. Synes denne tilnærmingen gjør lesingen lettere. 

Leser da når ungene er i seng eller hvis jeg har fri når de er i bhg/skole

Anonymous poster hash: 9b765...74f
Skrevet

Jeg bruker dagene så godt jeg kan når vesla er i barnehagen. Hvis jeg må lese/skrive noe uten om denne tiden venter jeg til etter leggetid.

På vanlige dager jeg faktisk må jobbe ekstra med skolearbeidet, hjelper samboer til med å bruke tid med henne. Når det nærmer seg eksamen drar vi på besøk til besteforeldre, for da vet vi at hun blir tatt godt vare på i den tiden jeg må lese :)

Skrevet

Bortsett fra når jeg har eksamen så er helgene fri

Bruker ukedagene, fra.08:30 / 09:00 til kl.15:30, til forelesninger og lesing. Er på universitetet hver dag uansett om jeg har forelesninger eller ikke.

Ettermiddagene og helgene er fri :)

Anonymous poster hash: 6de56...141
Skrevet

Jeg er ferdig å studere nå i sommer men jeg måtte lese nesten hver kveld og i helgene når barnet var i seng. Som regel på dagen i ukedagene hadde vi undervisning eller var i praksis. Hadde ikke så mange studiedager. Var nye obligatorisk. Så mye av lesingen måtte skje på kveldstid.

Anonymous poster hash: 63b41...ca4

Skrevet

Jeg pleier å stå opp tidlig å lese før hver enkelt forelesning, da er jeg forberedt til forelesningen begynner. Drar hjem tidlig og henter barna. Da leser jeg som regel ikke mer på dagtid. Om det er mye som skal leses, oppgaver som skal skrives, eksamensforberedelser osv. så leser jeg så ofte jeg har mulighet, men dette er bare i perioder. Barna har en far som er med barna når jeg er opptatt. Jeg stortrives som studentmamma! ^_^

Anonymous poster hash: f3229...1ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...