Gå til innhold

Hva er deres plan for i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: db294...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut og leke! :D

Anonymous poster hash: 79fa4...5a5
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slite ut ungene før de legger seg i kveld.. Må snart starte med middagen..

Skrevet

Ideelt sett, føde! Har termin i dag :P

Sånn utenom det, så har vi vært i byen noen timer og tuslet rundt og sett på mennesker.

Resten av dagen har jeg tenkt til å bruke på å lure dette barnet ut med ren tankekraft ;)

Skrevet

Ligger halvsløv i feber på sofaen, med begynnende forkjølelse. Guttungen er hos bf denne helgen, så jeg kan tillate meg å ligge her hele dagen/kvelden.bare se på tv og spise drit, spille candycrush og surfe litt på nett.

Håper jeg er bedre i morgen, fordi da skal jeg forhåpentligvis på sex-date :-)))

Skrevet

Hjemmekontor, matlaging, film og sofaen står på planen her i dag. To voksne og ett barn :)

Anonymous poster hash: ccc1e...fe2

Skrevet

Er syk. Så planen er å bli frisk. Og jeg skal lage muffins , pikekyss og pynte til barnebesøk.

Anonymous poster hash: 2f603...72c

Skrevet

Har vært i sentrum i strålende sommervær. Syklet med 8 åringen. Vært på biblioteket og lånt lydbøker. Nå er det snart barneselskap på ham og litt baking på meg. Kjekt å ha rundstykker i fryseren til travle uker. Venter besøk i kveld :)

Anonymous poster hash: fcb19...e7c

Skrevet

Sånn utenom det, så har vi vært i byen noen timer og tuslet rundt og sett på mennesker.

Resten av dagen har jeg tenkt til å bruke på å lure dette barnet ut med ren tankekraft ;)

Lykke til :)

I dag er vi bare ute i sola og koser oss :)

Skrevet

Vært en tur på stranden, kjørt eldste på besøk, vært i lekebutikken, snart barneselskap på den minsten. Ellers rolig kveld.

Anonymous poster hash: 724b0...dc4
Skrevet

Lykke til :)

I dag er vi bare ute i sola og koser oss :)

Takk :)

Ikke mye som tyder på at dette lille knøttet har lyst til å komme ut i verden i dag ennå....

Skrevet

Har vært på kjøpesenteret med de to minste. Det var en lite vellykket tur. Så nå er tålmodigheten brukt opp og resten av dagen skal jeg gjøre svært lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...