Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Ut og leke! Anonymous poster hash: 79fa4...5a5
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Slite ut ungene før de legger seg i kveld.. Må snart starte med middagen..
Modesty Blaise. Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Ideelt sett, føde! Har termin i dag Sånn utenom det, så har vi vært i byen noen timer og tuslet rundt og sett på mennesker. Resten av dagen har jeg tenkt til å bruke på å lure dette barnet ut med ren tankekraft
Papegøyeblomst Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Ligger halvsløv i feber på sofaen, med begynnende forkjølelse. Guttungen er hos bf denne helgen, så jeg kan tillate meg å ligge her hele dagen/kvelden.bare se på tv og spise drit, spille candycrush og surfe litt på nett. Håper jeg er bedre i morgen, fordi da skal jeg forhåpentligvis på sex-date :-)))
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Hjemmekontor, matlaging, film og sofaen står på planen her i dag. To voksne og ett barn Anonymous poster hash: ccc1e...fe2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Er syk. Så planen er å bli frisk. Og jeg skal lage muffins , pikekyss og pynte til barnebesøk. Anonymous poster hash: 2f603...72c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Har vært i sentrum i strålende sommervær. Syklet med 8 åringen. Vært på biblioteket og lånt lydbøker. Nå er det snart barneselskap på ham og litt baking på meg. Kjekt å ha rundstykker i fryseren til travle uker. Venter besøk i kveld Anonymous poster hash: fcb19...e7c
*Yuna* Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Ideelt sett, føde! Har termin i dag Sånn utenom det, så har vi vært i byen noen timer og tuslet rundt og sett på mennesker. Resten av dagen har jeg tenkt til å bruke på å lure dette barnet ut med ren tankekraft Lykke til I dag er vi bare ute i sola og koser oss
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Vært en tur på stranden, kjørt eldste på besøk, vært i lekebutikken, snart barneselskap på den minsten. Ellers rolig kveld. Anonymous poster hash: 724b0...dc4
Modesty Blaise. Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Ideelt sett, føde! Har termin i dag Sånn utenom det, så har vi vært i byen noen timer og tuslet rundt og sett på mennesker. Resten av dagen har jeg tenkt til å bruke på å lure dette barnet ut med ren tankekraft Lykke til I dag er vi bare ute i sola og koser oss Takk Ikke mye som tyder på at dette lille knøttet har lyst til å komme ut i verden i dag ennå....
Honningmelon Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Har vært på kjøpesenteret med de to minste. Det var en lite vellykket tur. Så nå er tålmodigheten brukt opp og resten av dagen skal jeg gjøre svært lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå