Gå til innhold

Kjenner at jeg ikke orker mer nå :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette svangerskapet har vært SÅ tøft! Jeg er andregangs, og forrige gang var jeg kun plaget med kvalme i begynnelsen. Resten av svangerskapet gikk lett som en lek.

Denne gang er det annerledes: Begynte med kvalme som var mye verre enn første gang,deretter vond bekkenløsning, så magesår,deretter mistanke om blodpropp i lungene,men legen slo det litt fra seg da jeg ikke hadde helt riktige symptomer (men sliter fortsatt med åndenød når jeg legger meg ned og er utrolig tungpustet og har et vondt trykk øverst i ryggen ved lungene). Har slitt med mye blødninger og mange urinveisinfeksjoner og nå sist måtte jeg operere for tromboserte hemoroider. Ligger nå og har så vondt at jeg omtrent ikke klarer å røre på meg og tenker at en fødsel klarer jeg ikke komme meg gjennom. Jeg orker ikke tanken på likt tilbakefall av hemoroider og jeg er så nedkjørt og deppa at jeg eier ikke energi lenger. Har noen uker igjen til termin,men for øyeblikket skulle jeg ønske at jeg ikke var gravid. Klarer ikke å glede meg lenger og jeg har egentlig lyst å bare komme bort fra denne situasjonen. Å være så deppa,nedkjørt og full av angst for en forestående fødsel så vet jeg ikke om jeg klarer å gjennomføre det.

Jeg er ingen god mamma for gutten vår,for jeg klarer ikke å ignorere min helsetilstand når jeg til stadighet har vondt. Lurer bare på hva det neste blir.

Anonymous poster hash: 8ee42...ca4

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Uffameg:(

Synes du skal ta opp dette med din lege/jordmor.

Sett ned foten din og ikke finn i deg for masse.

Håper siste ukene dine går fort, fort, fort.

Masse lykke til:)

Skrevet

Jeg skal ta det opp med jordmor :-)

Takk for svar!

Hi

Skrevet

Huff, skjønner at du virkelig har fått dosa di! Jeg og tenker at du må få snakka med jordmor og evt gynekolog om dette. Skjønner godt at du er både sliten og motløs. Håper resten av svangerskapet blir mye bedre!

Skrevet

Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut :( Vet ikke hva jeg skal si, men prøv å ta en dag av gangen istedenfor å fokusere på at det er flere uker til fødselen. Sett deg små mål.

Det første barnet ditt kommer ikke til å ta skade av dette :) Du kan jo prøve å gjøre små ting for ham som å lese en bok eller sånt innimellom. Hvis du har energi til det.

Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at fødselen går greit. Du er snart i mål, og jeg heier på deg! :)

Skrevet

Takk for svar :-)

Ligger med store smerter etter operasjonen og tør ikke engang gå på toalettet,redd for at det gjør så vondt :-/

Nei,en fødsel orker jeg ikke. Må forhøre meg om keisersnitt,men redd det blir vanskelig :-(

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...