Gå til innhold

Ikke-gravid får melk med amme-te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd melkeavgang ved bruk av amme-te selv når det er lenge siden en fikk barn? Mitt første barn er 1,5 år og jeg ammet knapt til h*n var 2 mnd. Store problemer med ammingen, jeg hadde for lite. Amme-te hjalp ikke den gang, men jeg syntes selv jeg ble bedre i magen av det. Så jeg fant på å kjøpe amme-te for noen uker siden.

Nå synes jeg at den kula jeg hadde i magen da jeg var gravid med mitt første barn, er tilbake, og jeg lurer på om jeg kan være gravid igjen til tross for negativ test i mai. Jeg prøvde å håndmelke og ut kommer det noen dråper melk! Er det mulig at man som ikke-gravid kan begynne å produsere melk med amme-te???

Anonymous poster hash: b739d...51e
Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har ikke noe vitenskapelig bevis, men jeg tviler uhorvelig sterkt på at amme-te kan gi melk i brystene hos ikke-gravide, så jeg ville kjøpt en test :)

Skrevet

Det er Helios økologisk amme-te jeg har kjøpt på apoteket. Det står på den at den ikke bør brukes under graviditet. Får ikke tak i graviditetstest før til uka, og jeg har jo hatt menstruasjon, så jeg synes det er rart at jeg plutselig skal ha melk i brystene. Selv om jeg som sagt kjenner en kul i magen..

Anonymous poster hash: b739d...51e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...