Gå til innhold

Min mann mener jeg plager barnet vårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er 8 år, får det som han vil av pappa, sutrer og griner om han ikke får det som han vil, alle grenser og regler jeg forsøker å innføre trenerer mannen fordi han ikke orker å si nei. Mannen kan være enig med meg i at vi må ha regler og konsekvenser men når alt kommer til alt følger han ikke opp. Gutten er selvsagt pappagutt for han får det jo som han vil av pappa.

Nå tvinger jeg gjennom at gutten skal ha støvsuging som en av pliktene sine. Gutten får ikke gå ut i dag før han har støvsugd stua, noe han ikke var veldig fornøyd med. Jeg nekter å gi meg. Mannen blir forbanna og skriker til meg at jeg plager ungen for han vil jo ikke. Jeg er så møkk lei av at mannen ikke har baller nok til å stå imot for sønnens krav.

Nå har jeg sagt at jeg kommer til å ta med meg ungen og flytter. Han ødelegger gutten jo. Mannen føyk ut døra i sted. Så fort mannen var ute av døra skifter gutten fullstendig humør og støvsuger nå mens han synger av full hals.

Merkelig det der, når mannen er hjemme er ungen fullstendig ufordregelig. Når vi er alene er han snill og god.

Mennenes unnskyldning for å gjøre som ungen forlanger er at han er for sliten til å si nei. Alltid sliten han da.

Sitter nå og titter etter leiligheter her i området. Dette orker jeg ikke mer.

Anonymous poster hash: 46ae0...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...