Gå til innhold

Skjerp dere!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns faktisk folk rett og slett til tider er her for å være motbydelig og lage kvalme. Mener selv at dette er et forum der vi kan spørre om alt uansett hvor dumt det måtte være.men synes folk rett og slett er litt ufølsome til tider. Flere som er enig?

Anonymous poster hash: 64ec1...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg tenker om slike innlegg som dette er at de overhodet ikke har noen virkning, annet enn muligens å provosere folk. Tror du at de du anser som frekke ved et trylleslag vil tenke 'å ja, det er sant, nå når hun her anonyme sier jeg bør skjerpe meg, så må jeg jo det'.

Du er i beste fall naiv i så fall. Beklager å måtte si det.

Og så er det jo rimelig morsomt at du utagerer din harme over folk som kjefter og smeller til hverandre ved å kjefte og smelle til dem selv fordi du ønsker de skal slutte. Rimelig selvmotsigende, eller hva?

Ellers tenker jeg at du nok har rett i at det av og til er en skarp tone her, men det ser jeg på som naturlig all den tid dette er et anonymforum for bl.a. damer som er gravide. Mye hormoner i sving der. Og så tenker jeg at det er bedre at de tar det ut her enn at de tar det ut hjemme feks.

Anonymous poster hash: 2e739...969

Skrevet

Enig. Helt utrolig at dib/bim og kvinneguiden blir driftet av samme moderatorer. På KG er det nesten utelukkende god stemning og drittslenging blir raskt slått ned på.

Anonymous poster hash: a9cd4...8c5

Skrevet

Skjønner hva du mener og ikke meningen og lage kvalme med et sånt innlegg heller. Bare synes at det er synd og lage kvalme på et slikt forum. HI

Anonymous poster hash: 64ec1...0b0

Skrevet

Enig med deg Hi! Selvom man kan skjule seg bak anonymiteten, er det fortsatt noe som heter folkeskikk..

Anonymous poster hash: 82d3c...d93

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slik har det vært i all tid jeg har vært her, og jeg kom inn her i 2009.. Tross mange som ber folk gi seg med drittslenging osv, så har det ikke bedret seg på de 4 årene, så tror dessverre ikke man kommer noe vei med dette.

Skrevet

Sånn har det vært i alle år her. Har vært innom her siden 2006. Ferskinger her lar seg gjerne provosere av innleggene her, som kan bestå av så mangt. Ikke ta det så høytidelig. Dette er ikje det virkelige liv. Det er et forum på nett hvor dessverre en del usikre, ensomme mennesker som sliter med sitt selvbilde også er brukere, og lar det gå utover andre. Mye rart som gar foregått her i årenes løp. Ta det med en klype salt, og se på det som underholdning. Hvis ikke det går, kan man heller la være å være her. Man blir jo lei til slutt ;-)

Anonymous poster hash: 1025a...970

Skrevet

Enig. Helt utrolig at dib/bim og kvinneguiden blir driftet av samme moderatorer. På KG er det nesten utelukkende god stemning og drittslenging blir raskt slått ned på.

Anonymous poster hash: a9cd4...8c5

Det er derfor det er morsommere her.

Det sies forferdelig mye tåplig på KG også, men der tør ingen å si at det er tåpligheter.

Anonymous poster hash: f8e15...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...