Gjest MammaTilKidsa Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Når jeg skal ha laks fra frys til middag tar jeg den ut om morgenen og spiser den om ettermiddagen. Da har den gjerne ligget og tint på kjøkkenbenken i ca 8-9 timer, så tror ikke det skal være noe problem dette her.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Har den tint over natten? I såfall så skal det kunne gå greit, men man lukter det som regel på kjøtt om det er blitt fordervet, så er bare å lukte på det etter det er tatt ut av plasten (gi den noen sek på å slippe lukten fra plasten, om den fortsatt lukter etter 30 sek, så er den ødelagt) Her lå en ytrefillet ute å tinte på benken i natt, natt til i går lå det torskekaker ute å tinte.. Ikke noe av det som er blitt ødelagt hvertfall
Tired mama Skrevet 24. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2013 Ok, takk for svar. Da åpner vi den etterpå og sjekker. Må innrømme at jeg ble litt oppgitt da jeg så den ligge på benken nede i kjelleren da jeg sto opp i dag. :-)
skinnfilla Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Det går sikkert fint, man tenker gjerne det er kjempelenge, siden det er " hele " natta. Men jeg lar ting ligge på benken og tine flere timer, går fint det. Lukt og kjenn på den, fisk er lett og se på når den er skjemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå