Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Sånn bortsett fra å være bror til Vebjørn? Anonymous poster hash: d8cb8...a4b
☆☆☆ Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Tidenes dårlegaste film, samt generell narsissisme og galskap.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Mest kjent for å prøve å være eksentrisk, synes bare det blir patetisk. Anonymous poster hash: ce646...7bd
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Men....er han helt i vater? Eller mangler han noen kroner på en femmer, for å si det mildt? Jeg vet ikke om jeg skal syns synd på han eller irritere meg. Anonymous poster hash: d8cb8...a4b
Tabitha Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Marianne Aulie er vel også en kjendis (hva er hun kjent for egentlig?), så sammen blir de et slags kjendispar som får mye publisitet. Aulie har vel laget noen glass?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Marianne Aulie er vel også en kjendis (hva er hun kjent for egentlig?), så sammen blir de et slags kjendispar som får mye publisitet. Aulie har vel laget noen glass? Auli maler stygge klovner som selges på Skeidar eller noe, stygge er de og kunst er det ikke :-) Anonymous poster hash: 21e8a...982
MammantilNurket Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 (endret) Aune Sand er kjent for det episke mesterverket "Dis" hvor han selv og Siv Stubsveen (Kjent fra det rørende radioprogrammet "Kjærlighet uten grenser" og fra TVs "Tilgi meg") spiller hovedrollene. Sand suser rundt på rulleskøyter i de samme steinvaskede olabukse over en periode på to år (?). Det hele er spekket med deilig kvasifilosofi som f.eks: "Jeg visste at jo lengre jeg ventet på ham jo kortere tid ville det ta før jeg fikk se ham igjen". Ellers lite handling. Marianne Auli er kjent fordi hun har fin rumpe og maler smakløse bilder av klovner som udannede mennesker (blottet for estetisk sans) kjøper på Skeidar. Dette gjør at hun&Aune tjener en slant og har råd til bobbliss. Ellers bor de i NY og driver Gallerii Sand med Vebjørn (som er veldig begavet og maler flotte bilder). Alle har vært med på "Firestjerners middag". Endret 24. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Marianne Aulie er vel også en kjendis (hva er hun kjent for egentlig?), så sammen blir de et slags kjendispar som får mye publisitet. Aulie har vel laget noen glass? Auli maler stygge klovner som selges på Skeidar eller noe, stygge er de og kunst er det ikke :-) Anonymous poster hash: 21e8a...982 Men hun lager tross alt noe folk (utrolig nok) kjøper, dyrt er det også. Men Aune har laget EN film for snart 20 år siden som nok ikke spilte inn mange tierene. Så HVA er han kjent for og hva tjener han penger på tro? Anonymous poster hash: d8cb8...a4b
Gjest amandine Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Tror han er mest kjent for trange røde skinnbukser?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Klovneri, kunstnerisk klovneri som sådan. Tror det handler mye om image, tror både han og fruen hans egentlige er ganske så "normale" og omgjengelige folk :-) Synes det er litt befriende med folk som tør å gå janteloven i mot :-) Anonymous poster hash: 25e07...8c8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Liker de tror de er artige og unike folk. Men ja Aune har ikke dratt inn noe penger i kassa på Galleri Sand tror jeg. Ble glad da de skulle ha barn sammen og ble kjærster. Anonymous poster hash: 27913...302
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 Jeg såg trekløveret i aksjon i programmet 4 stjerners middag og ble overrasket over hvor oppegående og hyggelig Marianne Aunli var. Vebjørn Sand var også veldig hyggelig og kjekk, men jeg fikk en følelse av at de godsnakket med Aune og "lot han være med" på en måte. Han stod der og fiklet med en champangeflaske og snakket med svulstige ord om kvinnekropper og sex (som er alt han snakker om, føler jeg) og var tydelig bare med på "kjøtt og flesk" som vi sier her jeg bor. Men for all del, godt at han får være med og føle seg viktig, men det virker slett ikke som han har vokst helt opp til den øverste grenen Anonymous poster hash: d8cb8...a4b
Caprica Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Aune Sand er kjent for det episke mesterverket "Dis" hvor han selv og Siv Stubsveen (Kjent fra det rørende radioprogrammet "Kjærlighet uten grenser" og fra TVs "Tilgi meg") spiller hovedrollene. Sand suser rundt på rulleskøyter i de samme steinvaskede olabukse over en periode på to år (?). Det hele er spekket med deilig kvasifilosofi som f.eks: "Jeg visste at jo lengre jeg ventet på ham jo kortere tid ville det ta før jeg fikk se ham igjen". Ellers lite handling. Marianne Auli er kjent fordi hun har fin rumpe og maler smakløse bilder av klovner som udannede mennesker (blottet for estetisk sans) kjøper på Skeidar. Dette gjør at hun&Aune tjener en slant og har råd til bobbliss. Ellers bor de i NY og driver Gallerii Sand med Vebjørn (som er veldig begavet og maler flotte bilder). Alle har vært med på "Firestjerners middag". Haha bra oppsummering :-) Så Aune sand stilte med underbuksa ytterst på rød løper. Taktikken funker da, han blir nevnt i avisa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå