Gå til innhold

Mannen ødelegger dagen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår spurte han om jeg ikke kunne stå opp med barna. Jeg stod opp med barna litt over halv åtte og byttet bleier idag. Tok opp brødskiver fra fryseren som snart er klare til smøring. Jeg gikk inn og sa ifra at han måtte stå opp nå kl 8 fordi jeg skal i dusjen, skal på jobb. Så blir han sur for at jeg ikke har matet barna. Han er alltid sint og sur om morgen fordi han legger seg forsent. Sitter på dataen mange timer etter at jeg har lagt meg. Jeg blir så irritert, får alltid så dårlig start på dagen når han alltid er så sur. Han fikk ikke sove lenge, men han vet at jeg snart skal reise på jobb.

Anonymous poster hash: 1fec6...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må dere snakke ordentlig om når han ikke er morgentrøtt.

Det er overhodet ikke greit å forsure dagen din fordi du ikke rakk å gi barna mat før du går på jobb, når han har fri og hauger med tid til å gjøre det.

I vår familie så er det jeg som blir sittende med Dib og andre dustesaker til litt senere enn jeg burde, men jeg passer meg vel for å la det ga ut over min mann... da hadde jeg nok fått høre det :-P

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur hvis avtalen var at du sto opp med ungene og du så kom og vekket meg etter en halvtime fordi du måtte i dusjen og ungene ikke en gang hadde fått mat.

Om du bestandig må stå opp med ungene er det uretferdig, men når det er avtalt ville jeg blitt sur i denne situasjonen.

Anonymous poster hash: 5f8e2...09b
Skrevet

Jeg hadde også blitt sur hvis avtalen var at du sto opp med ungene og du så kom og vekket meg etter en halvtime fordi du måtte i dusjen og ungene ikke en gang hadde fått mat.

Om du bestandig må stå opp med ungene er det uretferdig, men når det er avtalt ville jeg blitt sur i denne situasjonen.

Skulle hun vekket ungene da, for å få gitt dem mat før han måtte ta over? Hun skal jo på jobb!

Anonymous poster hash: 89f40...616

Skrevet

Synes faktisk det er litt rart at du ikkje kunne smøre litt mat til ungane før du gjekk i dusjen. Men uansett, krangling om slike bagatellar burde han halde seg for god til. Han burde gjere som meg, kan ein ikkje seie noko hyggelig på morgonen held ein kjeften..

Skrevet

Synes faktisk det er litt rart at du ikkje kunne smøre litt mat til ungane før du gjekk i dusjen. Men uansett, krangling om slike bagatellar burde han halde seg for god til. Han burde gjere som meg, kan ein ikkje seie noko hyggelig på morgonen held ein kjeften..

Hun sto opp kl 0730, tok opp barna, bytta bleie og tok brød UT AV FRYSEREN.... Kan det være at brødet var spikfrossent og at det var derfor hun ikke smurte på de før hun gikk i dusjen...?

Er det noen her inne som faktisk kan lese???

Anonymous poster hash: 80e8d...f82

Skrevet

Hun sto opp kl 0730, tok opp barna, bytta bleie og tok brød UT AV FRYSEREN.... Kan det være at brødet var spikfrossent og at det var derfor hun ikke smurte på de før hun gikk i dusjen...?

Ingen problem å smøre på frosne skiver. Gjer det ofte. Under fem minutt seinare er dei tinte.
Skrevet

Skulle hun vekket ungene da, for å få gitt dem mat før han måtte ta over? Hun skal jo på jobb!

Nei, men hvis hun har tid til å sitte på DiB før hun går kunne hun satt frem mat eller smurt maten og hvorfor må mannen vekkes selv om hun skal dusje? Det burde holde å vekke mannen rett før hun måtte gå, hvis han ikke bare kunne ligge litt lengre selv om ungene var våkne.

Skrevet

Barna er 1 og 2 år, så hadde sikkert kunne smurt skivene. Men jeg hadde ikke hatt tid til å mate de. Eldste kam spise selv, men bør vøre under oppsyn så hun ikke setter noe i halsen. Hadde jeg gått inn på kjøkkenet hadde nok yngste lagd bråk, han er veldig opptatt av mat.

Skrevet

Hvorfor må han stå opp fordi du skal i dusjen? Det forstår ikke jeg. Om barna ikke kan gå, tar du dem med deg på badet. Om barna kan gå, lar du døren stå åpen så kan de gå inn og ut om de vil? Hadde avtalen vert at jeg skulle stå opp med barna, så hadde jeg vekket mannen i det jeg skulle ta på meg sko for å gå på jobb.

Jeg hadde kanskje ikke blitt sur slik som mannen din, men det var vel ikke nødvendig å vekke han enda?

Mat klarer han vel å gi dem når du har gått på jobb.

Anonymous poster hash: 26096...c5e

Gjest Morn du
Skrevet

Han har da ingen grunn til å bli sur. Han visste da at han måtte stå opp før hi dro på jobb. Plenty med tid til å spise da.

Skrevet

Barna kan ikke være alene sammen, eldste må passes på da hun ikke alltid er så snill med lillebror. Kan ikke ta de med på badet, det er ikke 3kvm engang, blir temmelig klamt under dusjing. Han visste at han måtte stå opp når jeg skulle i dusjen. Det var ikke lenge jeg var oppe med de, for de sov litt lenger enn vanlig. Hadde de stått opp sju hadde jeg selvfølgelig gitt de mat.

Skrevet

Ingen problem å smøre på frosne skiver. Gjer det ofte. Under fem minutt seinare er dei tinte.

Æsj, det hadde ikke jeg spist!

Anonymous poster hash: 804f5...9ba

Skrevet

Setter du ikke alarm når du skal på jobb? Om barna sover lengre enn vanlig så hadde du vel rukket å dusje først?

Gretten gubber er uansett ikke trivelig, så dere må snakke sammen.

Skrevet

Æsj, det hadde ikke jeg spist!

Anonymous poster hash: 804f5...9ba

Hvorfor ikke? Jeg pleier alltid å smøre på frosne brødskiver når jeg skal ha med matpakke, da holder pålegget seg mye bedre. :)

Litt utenom tema, synes fortsatt ikke mannen hadde noe å være sur for. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...