Gå til innhold

11 mnd, mammadalt og trassig

Lisse_01

Anbefalte innlegg

Begynte for 3 uker siden da han fikk 4 barnesykdom. Men han er slik ennå. Skikkelig mammadalt. Sutrer masse og hyler når han skal skifte bleie og kles på. Når vi er ute vil han også ned å krabbe ute. Noe som ikke alltid er like lett hvis det ikke er et ok sted å sette han ned. Han skal bæres, og ikke sitte i handlevogn.

Han vil ikke legges alene, noe han har gjort i 10 mnd. Nå må vi være i rommet så han kan se oss til vi sovner.

Virker som han har separasjonsangst. Har jobbet i 2 mnd, men dette begynte når jeg startet mine 5 ukers ferie.

Flere? Han er 10 mnd og 3 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes! Skifte bleie og kles på? Han vrenger seg rundt som en sleip ål! Skifter kun bleie i stua når han fyker rundt så sant det ikke er bæsjebleie. Takk og pris for up&go ;) Søvn er et eget kapittel her i huset........... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte her i huset g gutten her er 12,5 mnd, var vart noen uker. Han vrenger seg rundt og hyler når vi skal kle av/på og stellebordet brukes kun til bæsjebleier, eller butter vi bleie i stuen, up&go bleiene er et must :-) Han sover greit om natten, men vi må være på rommet til han sovner eller hyler han. Og i vogn skal han helst ikke sitte, det går kun hvis han har noe å spise på ;-P Jeg har brukt manduca bæreselen mye på ryggen i det siste kan man si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...