Gå til innhold

kjenner ikke liv nå-uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen er våken og kan hjelpe meg litt...

Jeg pleier å kjenne mye liv, selv om natten når jeg snur meg i sengen eller går en tur på wc.

I kveld var det lite liv...men tenkte det var normalt. Men om natten, de gangene jeg våknet for å gå en tur på do var han ikke til å kjennes.

Da jeg prøvde å snu meg, dytte litt i magen for å se om han våkner men ingenting.

Sto opp, spiste en bit sjokolade, drakk saft. Ingenting på en halv time.

Ringte føden og hun sa at han bare sover og at jeg burde sove også :unsure: 

Hva synes dere? Jeg er så bekymret...  

Anonymous poster hash: e51f6...738
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende jeg er hysterisk og at det ikke er noe, men han pleier virkelig å bevege seg bare jeg strykker på magen eller drikker en kald drikk

Skrevet

En baby kan sove veldig tungt og siden den beveget seg tidligere i kveld, syns jeg du skal høre på jordmor og prøve å få deg litt søvn.

Lettere sagt enn gjort, men man skal kjenne liv hver dag og det har du jo gjort.

Om babyen er rolig i morgen også, kan du jo ringe føden igjen og få komme og ta en sparketest.

Lykke til og god natt ❤

Anonymous poster hash: 03bbe...725

Skrevet

Jeg hadde krevd å få komme inn til sjekk!

Anonymous poster hash: 1e680...e72

Skrevet

Du skal ringe føden å få en sjekk når det er sånn.

Skrevet

Viktig at du får en sjekk. Det er jo ikke normalt at babyen din er så rolig etter hva du beskriver. Fortsatt ingen spark?

Skrevet

Merkelig at føden har sagt at du bare skal slappe av. Her i DK er det nulltoleranse på sånt. Hvis en gravid ringer så sent i sv.skapet og er bekymret for baby er de pliktige til å ta vedkommende inn til sjekk.

Du BØR få komme inn idag!

Ring igjen!

Anonymous poster hash: 2e874...84a

Skrevet

Hvordan går det ? Har du kjent noe liv ? Håper alt er bra med deg og den lille.

Skrevet

Hei dere! Og takk for svarene.

Jeg gjorde som jordmoren sa og gikk og la meg... sov lenge i dag siden det var mannen sin tur å sto opp med storebroren.

Men kjente bare 2 bevegelser, og de var ikke noe særlig... så nå er jeg her og venter på flere....hvis ikke blir mer liv reiser jeg til føden for å se hva som skjer der inne...

Skrevet

Sist jeg var gravid kjente jeg plutselig ingenting i et døgn kansje .. Da jeg var 7 mnd på vei. Dro på sykehuset og tok ultralyd, der lå han og sparket men hadde snudd seg sånn at jeg ikke kjente noe :) også sa legene at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Jeg Ville reist inn til føden med engang.

Skrevet

Blir bebien pluttselig veldig rolig eller pluttselig veldig aktivt er det jo et mulig tegn på at noe er galt

Anonymous poster hash: 20033...4ce

Skrevet

Huff, du må sjekke det.

Svigerinnen min mistet barnet sitt i 8. Måned. Ingen tegn på at noe var galt, hun bare merket ikke særlig med bevegelse. Så hun fikk en sjekk, men da var babyen død :(

Anonymous poster hash: cd621...044

Skrevet

Ring å si du kommer inn på sjekk. De blir ofte roligere på slutten, men bedre med en sjekk for mye :)

Anonymous poster hash: 7af3e...4b8
Skrevet

Kjent noe mer?

Anonymous poster hash: 4b7f9...43a
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: e54d0...65c

Skrevet

Håper alt er bra med mor og barn.

Anonymous poster hash: bbd8b...37e
Skrevet

Hei dere! Igjen, tusen takk for svarene og for at dere bryr dere :)

I dag tidlig var lille gutten ganske rolig, nesten ingen bevegelse, men siden det var litt liv, selv om det ikke var mye, ble jeg mye mer avslappet. Litt senere på dagen begynte han å bevege seg litt mer normalt. Så for nå er jeg ikke bekymret lenger. 

Ser ut som han bare hadde en soveperiode fra i går kveld til i dag formiddag. Aldri skjedd før at han var så stille der inne... Jeg ble veldig redd for at noen var galt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...