Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10100438 Anonymous poster hash: 0a797...325
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Jepp, jeg jobber med en sånn sjef. Folk slutter og slutter, men hun har dessverre ikke selvinnsikt nok til å innse at hun må endre adferd. Og de fleste sier bare opp og i frykt for å få en dårlig attest og ubrukelig referanse, er de ikke ærlig med hvorfor de slutter. Dette er et kjempeproblem i det norske arbeidslivet generelt. Dårlige ledere gjør folk syke.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Noen ganger er det en stor fordel når folk slutter frivillig også. Sjefens hovedoppgave er å sørge for at firmat tjener penger. I en del tilfeller oppnår man det best om de ansatte er fornøyde, men langt fra bestandig. En dypt hatet sjef kan være en fantastisk leder i mange sammenhenger. Alt for mange ansatte tror at sjefen skal være som en mor som elsker dem samme hva de gjør og legger alt til rette for at de skal ha det godt. Slik er det ikke. Den eneste grunnen en sjef bør ha for å legge vekt på trivsel hos sine ansatte er om det får dem til å yte bedre. Anonymous poster hash: 98ba8...865
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Hadde en sånn sjef. Noen var inne i varmen og andre var hun ute etter. Hun ga også høyere lønn til de hun likte spesielt godt. Heldigvis lot hun meg være i fred, men hun var på mange av mine kollegaer. Vondt å se. Anonymous poster hash: 420be...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå