Gå til innhold

Har det skikkelig tungt..:(

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av andre svangerskap

Og har et forhold som henger i en veldig tynn tråd.. Vi sliter veldig og jeg med mine hormoner hjelper ikke på..

Har det virkelig bare helt grusomt.. Ingen venner å snakke om det med.. Føler meg så alene... Er så utrolig lei meg nå... Og føler meg så dum som bare har et forum å skrive på.. Ingen å snakke med.. Dette er tungt.. Alt er bare så tungt.. Beklager negativitet.. Bare har ikke noe annet sted å gå...

Anonymous poster hash: a9908...d8c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144074950-har-det-skikkelig-tungt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er trist når det er slik ja men tro meg, å være alenemor er ingen tragedie og det kommer til å bli psykisk lettere når bebien kommer ut og hormonene slutter å tulle med hodet ditt :) Hadde et elendig forhold da jeg var gravid med sønnen min og hadde det forferdelig tungt. Men det ble bedre da han kom og hormonene roet seg, og etter ca et år kvitta jeg meg med faren og fikk det veldig fint etter det. Koste meg med sønnen min og selvstendigheten. Når man er gravid føler man seg jo gjerne så avhengig av faren..

Han som var Kjæresten min stakk fra meg en mnd etter vi fant ut jeg var gravid. Har vært helt alene siden og bor i en by hvor jeg kun har arb.kolleger som " venner" så er veldig alene. De lever sitt liv og jeg er stort sett hjemme alene etter jobb og i helger uten stort å gjøre.. Det er tungt... Heldigvis har jeg mamma, og et par venninner i hjembyen som jeg kan ringe og prate med om alt, i tillegg til lille i magen..prater mye med han når jeg sitter alene en fredagskveld :) hihi ... Legen og jordmor har fått hele historien og det har hjulpet mye å prate med de om det på kontrollene :) råder deg til å gjør det!

Annonse

Tusen takk for alle svar.. Godt å vite "noen" sender en klem selv om jeg ikke kjenner dere..:)

Jeg håper vi får det til.. Men jeg veit ikke.. Det tror det hele bunner i om er jeg som ikke veit om jeg elsker han lenger.. Jeg skulle ønske det.. Men gnisten er borte.. Har vært det lenge... :( ja jeg kan snakke meg legen min.. Men hun får ikke gjort så mye med det.. Er jeg som må finne det ut..

Takk igjen...

Anonymous poster hash: a9908...d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...