Gå til innhold

2 uker borte fra barna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mye? kjærlighetstur til utlandet i to uker?

Anonymous poster hash: ed1b0...9e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DEt kommer jo ann på hvor gamle barna er og hvor mye de er vant med å være borte fra deg og hvem de skal være med....

Skrevet

3 og 6 åring. skal være i kjennte omgivelser i de to ukene.. HI

Skrevet

For meg hadde det vært helt uaktuelt, men vi har vel ulikt behov for å dyrke kjærligheten(mitt/vårt behov er ikke så stort).

Kunne vurdert en uke om ungene var over 10 år.

Anonymous poster hash: 005df...da3
Skrevet

vårt forhold og familie holder på å gå til H******E. Har reist en gang sammen og er aldri alene uten barna, så og si.. tenker dette kan hjelpe litt, se om forholdet blusser opp.. nå har vi det ikke sælig bra!!

Skrevet

Hvis ungene er hjemme i vante omgivelser med voksne som de er trygge på, og kjenner godt, går det helt fint. Reis på tur, og kos dere :)

Anonymous poster hash: 31e35...cf5
Skrevet

Reis på tur og kos dere. Barna har mer nytte i lengden av 2 lykkelige foreldre. De får ikke noe varige men av at dere er borte i to uker.

God tur :)

Skrevet

Hadde ikke en gang vurdert å være borte så lenge fra så små barn. 

En langhelg (3 netter) er max.

Klarer dere ikke å ha ett forhold med barna tilstede redder dere det ikke med 14 dager i syden

Anonymous poster hash: 32cfb...532
Skrevet

Hehe aldri livet . Drar ikke vekk to uker frivillig fra barna mine. Andre får gjøre det som passer dem... Men, du tror ikke en langhelg eller ukes tur vil gjøre samme nytten for dere å kose dere finne sammen istedet for to uker. Er lenge..

Anonymous poster hash: 16066...315

Skrevet

nei, det er slett ikke mulig at vi klarer og redde forholdet.. tror ikke det er noe mirakel tur! er jo ikke stokk dum heller da... men kunne vært fint og vært oss to og kejnnt på følelsen om vi virkelig er gode for verandre, for nå føles det ut som vi kunne hatt det bedre vær for oss.. vi er flinke på og elske barna og holde orden hjemme, men suger på og elske hverandre..  tenkte og kjenne på om det er over eller om vi faktisk har noe og bygge på HI

Skrevet

tenkte det ikke hadde noe å si, siden vi er jo foreldre og skal tilbringe resten av vårt liv med dem.. om vi reiser i to uker.. hva skjer da? er jeg liksom en mye dårligere mor jeg da? enn jeg var dagen før? får de det tungt og problematisk framover? er det virkelig så dramatisk eller er noen av dere mødre litt vell hysteriske??

Skrevet

tenkte det ikke hadde noe å si, siden vi er jo foreldre og skal tilbringe resten av vårt liv med dem.. om vi reiser i to uker.. hva skjer da? er jeg liksom en mye dårligere mor jeg da? enn jeg var dagen før? får de det tungt og problematisk framover? er det virkelig så dramatisk eller er noen av dere mødre litt vell hysteriske??

Ja , her inne er det mye hysteri og mye må du ta med en klype salt. De fleste jeg kjenner har vært borte fra barna en uke eller 2 uten at barna har lidd noen nød.

Skrevet

Nei, hadde ALDRI reist bort fra en treåring i to uker. Ikke en seksåring heller forsåvidt. Det har ingenting med å være hysterisk og gjøre. To uker er veldig lenge for så små barn!

Skrevet

Takk for det mamman til will og ailo.. det er jo sant at barna har det mye bedre med to lykkelige foreldre.. vill så gjerne finne tilbake:( Vanskelig tid nå!

Skrevet

Du får lese litt forskningsrapporter om det selv.

Anonymous poster hash: 32cfb...532

Skrevet

Takk for det mamman til will og ailo.. det er jo sant at barna har det mye bedre med to lykkelige foreldre.. vill så gjerne finne tilbake:( Vanskelig tid nå!

Bare hyggelig ;) Jeg vet hvor vanskelig forhold kan være og det blir ikke noe lettere med barn ;) Jeg og mannen min har vært sammen i snart 7 år og vært langt nede og holdt på å gå fra hverandre flere ganger , men vi har innimellom prioritert vårt forhold. Noen ganger har vi dratt på litt lengere turer og noen ganger har vi leid oss inn på et hotell i byen for en natt, bare for å være kjærester . I dag sitter vi og er gift og er lykkeligere enn vi noen gang har vært. Og hvem er det som nyter godt av det, jo barna . De slipper å ha to hjem og være kasteball mellom mamma og pappa :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

To uker er lenge og for meg hadde det ikke vært aktuelt å reist fra så små barn mer enn en helg. Men mannen min reiser mye i jobben og er ganske ofte borte et par uker i strekk, og han har et like godt forhold til barna som jeg har.

Når det gjelder å pleie forholdet, har vi også hatt våre ups and downs iløpet av over 20 år som kjærester, men vi har aldri hatt behovet for å være borte fra barna for å rense opp i ting.

Det finnes ingen fasit, og det som er ok for noen er helt utenkelig for andre. Dere må kjenne på det selv og, om dere reiser, være sikker på at der faktisk får slappet av og ikke bare lengter etter barna - da er jo mye av vitsen borte.

Personlig tror jeg ikke at det dere ikke finner ut på en uke, finner dere heller ikke iløpet av to, men det er min personlige menig.

Skrevet

Har selv reist fra barnet mitt i tre uker, og det gikk helt fint det altså, selv om jeg selvfølgelig savnet han.

Han var hjemme med pappaen sin da. Jeg tror jeg heller ville valgt en uke når dere skal være borte begge to, men dette må dere jo kjenne på selv. Min sønn har ihvertfall ikke fått varige mén av at jeg var borte i tre uker ;)

Anonymous poster hash: 3af7d...18c

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Men hvis du tror dette kan hjelpe dere til å holde sammen synes jeg dere skal gå for det,jeg tror det er langt mer traumatisk med et samlivsbrudd enn to uker borte,

Anonymous poster hash: 4b5b9...d3d

Skrevet

Selv syns jeg to uker var fryktelig lenge å være borte fra så små barn, men om dere tenker at det er det som må til for å muligens kunne redde forholdet så er jo fordelene potensielt helt klart større enn ulempene.

Skrevet

Nei, aldri. Syns det er ganske egoistisk. Men vi er alle forskjellige.

Anonymous poster hash: caa2e...423

Skrevet

Nei, aldri. Syns det er ganske egoistisk. Men vi er alle forskjellige.

Anonymous poster hash: caa2e...423

Det er mer egoistisk å gå fra hverandre!

Anonymous poster hash: 3af7d...18c

Skrevet

Så lenge barna er med trygge kjente voksne så reis! Var selv hos bestemor i 3 uker når jeg var 6, og husker det som kjempekjekt!

Anonymous poster hash: 35192...2c3

Skrevet

Så lenge barna er med trygge kjente voksne så reis! Var selv hos bestemor i 3 uker når jeg var 6, og husker det som kjempekjekt!

Anonymous poster hash: 35192...2c3

Gjest Julia1984
Skrevet

Du er MODIG som tør å lufte dette her inne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...