Gå til innhold

Hva er forskjellen på Edge og Mondial??

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er helt blåst altså, men har ikke fått med meg hva som er forskjellen på Emmaljunga Edge og Mondial.. Skal finne meg den optimale vogna i løpet av høsten og lurer litt på disse..

Lurer også på hvordan de to svingbare hjulene er. Har ikke lyst på sånne harde plasthjul, men har veldig lyst på svingbare forhjul! (ikke aktuelt med trehjuling)

Fortsetter under...

Mulig jeg er helt blåst altså, men har ikke fått med meg hva som er forskjellen på Emmaljunga Edge og Mondial.. Skal finne meg den optimale vogna i løpet av høsten og lurer litt på disse..

Lurer også på hvordan de to svingbare hjulene er. Har ikke lyst på sånne harde plasthjul, men har veldig lyst på svingbare forhjul! (ikke aktuelt med trehjuling)

Det er kun kosmetiske forskjeller på edge og mondial, samt at mondial finnes i færre design enn edge. Understellet med to svingbare hjul foran heter Duo-s, det har hardplast hjul men har god trillekomfort for det. Blir selvfølgelig ikke det samme som store lufthjul men jeg synes fordelen med de svingbare hjulene veier opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...