Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Ikke sett han sia i går kveld da han potte sur la seg kl 22. I morrest tok han ungene på skole/bhg. Og har ikke sett han el hørt fra han i hele dag. Sånn er det HVER gang han surer. Jeg gidder ikke krype hver gang så i dag har heller ikke jeg kontaktet han. Har tenkt å be han bare holde seg vekke om han dukker opp nå, 14 timer etter han forlot. Anonymous poster hash: a5acc...91b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Hva funker forresten på din suring? For å få han i tale? Uten å måtte krype hver gang. Hi Anonymous poster hash: a5acc...91b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Min drar ikke, men sier ikke et ord. Han kan plutselig bli sur om det er noe jeg har sagt eller gjort(ikke gjort). Da merker jeg veldig godt at det er noe, og spør hva jeg har gjort galt. Selvfølgelig får jeg svaret om at det ikke er meg. OG han fortsetter å surmule selv om jeg kjenner han såppass godt at jeg vet at jeg har gjort noe. Det kommer ofte ikke fram før dagen etterpå. Nå har jeg sluttet å få han bli igjen... Ikke min feil at han ikke kan fortelle meg hva det er. Oppfører seg som en unge! Anonymous poster hash: 5e63f...c96
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Dette syns jeg dere bør prøve å gjøre noe med. Jeg hadde blitt sint og lagt stor vekt på at slik oppførsel er forkastelig. Å krype hver gang har dere nok rett i at ikke vil fungere annet enn akkurat der og da. Vi har en avtal om vi ikke legger oss for kvelden før vi har kommet til en enighet. Å det å være sur er forresten forbeholdt meg. Jeg hadde følt meg veldig utrygg om mannen gikk rundt og var sur og avvisende når vi var uenige om noe.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Min drar ikke, men sier ikke et ord. Han kan plutselig bli sur om det er noe jeg har sagt eller gjort(ikke gjort). Da merker jeg veldig godt at det er noe, og spør hva jeg har gjort galt. Selvfølgelig får jeg svaret om at det ikke er meg. OG han fortsetter å surmule selv om jeg kjenner han såppass godt at jeg vet at jeg har gjort noe. Det kommer ofte ikke fram før dagen etterpå. Nå har jeg sluttet å få han bli igjen... Ikke min feil at han ikke kan fortelle meg hva det er. Oppfører seg som en unge! Anonymous poster hash: 5e63f...c96 Min og! Som en unge, som "rømmer hjemmefra" istedet for å snakke om ting. Vet du, jeg er MØKK lei av det nå! Denne gangen får det bli som det blir. Revurderer hele forholdet nå. Hi Anonymous poster hash: a5acc...91b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Dette syns jeg dere bør prøve å gjøre noe med. Jeg hadde blitt sint og lagt stor vekt på at slik oppførsel er forkastelig. Å krype hver gang har dere nok rett i at ikke vil fungere annet enn akkurat der og da. Vi har en avtal om vi ikke legger oss for kvelden før vi har kommet til en enighet. Å det å være sur er forresten forbeholdt meg. Jeg hadde følt meg veldig utrygg om mannen gikk rundt og var sur og avvisende når vi var uenige om noe. Min surer er over 40 år! Vel greit, han er veldig uerfaren i forhold men det får da være grenser!!! Vi har barn oppi dette. Hva får han til å synes det er helt greit å være borte i 14 timer uten en lyd? Han løy meg oppi ansiltet i går, jeg tok han på fersken i å lyve, da blei han sur! Er det noen som har grunn til å være sur så er det meg! Kommer han ikke hjem i natt så har han ikke noe hjem. Hi Anonymous poster hash: a5acc...91b
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Kan du ikke ringe eller sende en melding til han og si han får pelle seg hjem og diskutere som en mann?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Hva busta du han i da?! Og hvorfor ble HAN sur? Anonymous poster hash: 529ee...83f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Jeg hadde en sånn kjæreste en gang, utrolig slitsomt. Narsisissme, spør du meg, en grunn til at vi ikke er sammen lengre. Jeg måtte alltid krype til korset og beklage og styre på for å få ham blid igjen. Sånn skal det bare ikke være i et forhold... Vi var unge og hadde ikke barn da, heldigvis. Hvilke signaler sender det til barna, at man liksom bare skal fordufte når ting blir litt kjipt? Feigt! Anonymous poster hash: 08372...6c8
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Huff ja min er skikkelig barnslig når det gjelder sånt. Også 40 år. Og hadde det ikke vært barn inni bildet så spørs det om vi ikke hadde vært sammen i dag gitt. Men har det bra ellers så vil det beste for barna:) Anonymous poster hash: 5e63f...c96
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Det første du gjør er å slutte med krypingen! Ta kun kontakt hvis du ber han komme tilbake og diskutere slik som hun over foreslo. Foruten det så hadde jeg ignorert han til han selv tok initiativ til å diskutere ferdig. Hvis det drar ut over flere dager så hadde jeg gitt han beskjed om at dere trenger hjelp fra familievernkontoret. Anonymous poster hash: 34571...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå