Gå til innhold

Kjønn på vår fjerde spire? Vil noen spå?

Anbefalte innlegg

Barnets mormor har sterk intuisjon, og har hatt rett med tanke på kjønn på alle sine fire barnebarn. Nå har hun også en følelse, og jeg deler denne oppfatningen med henne. Noen som vil legge inn et tredje "synspunkt" i saken? 

Jeg er født i 81, har gutt-gutt-jente fra før.

Fortsetter under...

Det var 3.aug. På morgenen, før kl 12 i hvert fall. Vet at jeg ikke har hatt IKM enda, men akkurat som med de andre barna har jeg kjent stikninger allerede 1,5 uke før IKM, og kjenner igjen følelsen av at "noe" holder på å falle ut. (Høres merkelig ut, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det annerledes). Så er temmelig sikker på at jeg er gravid:)

Takk for at du vil spå meg Lonie!

Det var 3.aug. På morgenen, før kl 12 i hvert fall. Vet at jeg ikke har hatt IKM enda, men akkurat som med de andre barna har jeg kjent stikninger allerede 1,5 uke før IKM, og kjenner igjen følelsen av at "noe" holder på å falle ut. (Høres merkelig ut, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det annerledes). Så er temmelig sikker på at jeg er gravid:)

Takk for at du vil spå meg Lonie!

Tror mest sannsynelig at du venter en jente dersom du er gravid, hvis mens inntraff før klokken 10 om morningen :) Hva tror du selv?

Både jeg og min mor har guttefølelse, men det er jo enda veldig tidlig. Blir morsomt å se:) Takk for at du spådde meg!

Forresten, får du inn noe annet i forhold til svangerskapet/fødselen? Og om det er en eller fler i magen?

Både jeg og min mor har guttefølelse, men det er jo enda veldig tidlig. Blir morsomt å se:) Takk for at du spådde meg!

Forresten, får du inn noe annet i forhold til svangerskapet/fødselen? Og om det er en eller fler i magen?

Jeg er best når det gjelder kjønn :) Men vet du om det var før klokken 10 om morningen?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...