Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 og hvorfor har du det? Anonymous poster hash: 6f191...cf2
☆☆☆ Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Har nokre kosebukser i velour. Har dei fordi dei er behagelige å bruke heime.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 De rosa crocsa... Drit stygge men gode å gå i inne når jeg driver med husarbeide. Men hvis sko ikke telles så må det være en diger stygg grå lang kosejakke jeg bruker inne på kveldene. Anonymous poster hash: 1b3f5...2f9
Musemorbr / Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Her er det de veldig oppbrukte joggeskoene, men de pensjoneres nå. Jeg har dem fordi jeg har nedprioritert enkelte ting, for å kunne ha råd til viktigere ting. Rett og slett. Ellers er det vel en UCLA genser min stefar fikk fra noen da han var sjømann på 70tallet. Den har jeg fordi jeg har hatt den så lenge at jeg bare ikke vil kvitte meg med den. Den er stygg, men like god.
Himmel og hav Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 En gammel sliten stilongs. Tynnslitt, hull på knærne, nuppete og ikke lenger så kremhvit som den en gang var, men såååå deilig å ha på seg!
skinnfilla Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Har en fæl mønstrete fleecejakke, engang hvit med lilla mønster . Hiver den på når det er kaldt om morran
Superdolly Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 En treningsbukse fra midten av 1990-tallet, sånn svart Adidasbukse. Med hull på kneet.
MammantilNurket Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Jeg har en skikkelig slaskete, slafsete grå genser str. XXXXL (minst!). Den rekker meg til knærne og ermene subber neste i bakken. Jeg kan seriøst flytte inn i den og starte kollektiv Kjæresten synes at den er såååå fæl, men den er så deilig myk. Bruker den aldri offentlig!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Hmmm.. er nok en hettejakke jeg har innerst i skapet som jeg kjøpte på bikbok for 10-12 år siden.. glorete lilla nyanser i rutemønster.. det er en hettejakke i collegestoff. Men det er kjempegod å ha på. den brukes når jeg har husvaskdager... Anonymous poster hash: 6a95a...07b
Magia Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 En svart jakkegenser sak som er i en kjemperar lengde, midt på leggen omtrent. Liksom ikke helt lang, og ikke sånn vanlig "lang" genser heller. Merker det er vanskelig å forklare. Men den er litt stripete i teksturen, og har ingenting spesielt ved seg. Ser bare utrolig stygg ut! Jeg har den fordi jeg ikke liker å innrømme at jeg gjorde et bomkjøp. Hehe
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Ei rød snekkerbukse med gule krokodiller på, i et rart stoff. Men den har affaksjonsverdi for meg, kjøpt i min ungdom på en reise:) min venninne har en lik en, bare gul med fisker på hihi, og vi har den på når vi treffes (noe som er sjelden siden avstanden er stor). Anonymous poster hash: 83515...03b
BillieNickwill Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Ei rød snekkerbukse med gule krokodiller på, i et rart stoff. Men den har affaksjonsverdi for meg, kjøpt i min ungdom på en reise:) min venninne har en lik en, bare gul med fisker på hihi, og vi har den på når vi treffes (noe som er sjelden siden avstanden er stor). Anonymous poster hash: 83515...03b Fantastisk!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Jeg har en skikkelig oransje hettegenser. Den er bare så god, men pen, nei, det er den ikke.
CaptainHindsight Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Jeg har faktisk veldig mye stygt, siden jeg hadde en periode i ungdommen hvor jeg likte å kle meg i det styggeste jeg fant, og jeg har ikke hjerte til å hive skattene nå. Høydepunktene er nok en rosa flyvertinneuniform i et veldig tykt stoff jeg fikk av en god kamerat og en gjennomsiktig lilla skjorte med store lilla sirkler på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå