Gå til innhold

Nickfredag: Hvem på forumet er de mest ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

velkledde og hvordan er stilen deres?

Anonymous poster hash: f8644...32b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doppler. For hun shopper med meg.

Anonymous poster hash: 7b8cd...318
Skrevet

Å, det er så mange som er pent kledde her inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Skrevet

Overlord,men hun har dessverre forlatt oss.

Skrevet

Å, det er så mange som er pent kledde her inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.

Jeg tror det er du som er mest velkledt av alle her. :)

Selv er jeg nok en av de dårligst kledte. Har fremdeles ikke fått skiftet ut alt fra tenårene, og jeg er snart 31. Priser meg lykkelig over at sommeren er over i nord. Har byttet ut joggeskoene som hadde fire hull, løs såle og var sydd med fiskesnøre, og går nå i mine faktisk helt ypperlige vintersko. :) Her snakker vi sliten husmorstil hele veien. ;)

Skrevet

Du og mammantilnurket :D

Anonymous poster hash: 37c56...a94

Skrevet

Men spørsmålet var jo også hva slags stil de har!

Skrevet

Jeg så nicket hennes i en annen tråd her tidligere ikveld:)
Skrevet

Det var "Overload".

Skrevet

Det var "Overload".

Åja. Leste ikke ordentlig jeg da:/ Da beklager jeg feil informasjon:) Alt for å ha sååå likt nick da :P
Skrevet

Jeg tror det er du som er mest velkledt av alle her. :)

Selv er jeg nok en av de dårligst kledte. Har fremdeles ikke fått skiftet ut alt fra tenårene, og jeg er snart 31. Priser meg lykkelig over at sommeren er over i nord. Har byttet ut joggeskoene som hadde fire hull, løs såle og var sydd med fiskesnøre, og går nå i mine faktisk helt ypperlige vintersko. :) Her snakker vi sliten husmorstil hele veien. ;)

Du skulle sett meg nå i min flekkete tynne caprithigts fra H&M, bare føtter som er brune under, tatt av meg bh`n og går i en oversized og i tillegg altfor stor stripete genser som er blitt skjev etter vask. Jeg har også fjernet sminken, skrubbet ansiktet og smurt meg inn med en glinsende fuktighetskrem. Deilig  ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...