Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 velkledde og hvordan er stilen deres? Anonymous poster hash: f8644...32b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Doppler. For hun shopper med meg. Anonymous poster hash: 7b8cd...318
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Å, det er så mange som er pent kledde her inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne.
SnekkerPelle Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Overlord,men hun har dessverre forlatt oss.
Musemorbr / Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Å, det er så mange som er pent kledde her inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Jeg tror det er du som er mest velkledt av alle her. Selv er jeg nok en av de dårligst kledte. Har fremdeles ikke fått skiftet ut alt fra tenårene, og jeg er snart 31. Priser meg lykkelig over at sommeren er over i nord. Har byttet ut joggeskoene som hadde fire hull, løs såle og var sydd med fiskesnøre, og går nå i mine faktisk helt ypperlige vintersko. Her snakker vi sliten husmorstil hele veien.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Å, det er så mange som er pent kledde her inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Du og mammantilnurket Anonymous poster hash: 37c56...a94
Magia Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Men spørsmålet var jo også hva slags stil de har!
Bananen Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Overlord,men hun har dessverre forlatt oss.Jeg så nicket hennes i en annen tråd her tidligere ikveld:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Overlord,men hun har dessverre forlatt oss.Jeg så nicket hennes i en annen tråd her tidligere ikveld:) Det var "Overload". Anonymous poster hash: 7b8cd...318
Bananen Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Overlord,men hun har dessverre forlatt oss.Jeg så nicket hennes i en annen tråd her tidligere ikveld:) Det var "Overload". Anonymous poster hash: 7b8cd...318 Åja. Leste ikke ordentlig jeg da:/ Da beklager jeg feil informasjon:) Alt for å ha sååå likt nick da
Elsker livet Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Å, det er så mange som er pent kledde her inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Jeg tror det er du som er mest velkledt av alle her. Selv er jeg nok en av de dårligst kledte. Har fremdeles ikke fått skiftet ut alt fra tenårene, og jeg er snart 31. Priser meg lykkelig over at sommeren er over i nord. Har byttet ut joggeskoene som hadde fire hull, løs såle og var sydd med fiskesnøre, og går nå i mine faktisk helt ypperlige vintersko. Her snakker vi sliten husmorstil hele veien. Du skulle sett meg nå i min flekkete tynne caprithigts fra H&M, bare føtter som er brune under, tatt av meg bh`n og går i en oversized og i tillegg altfor stor stripete genser som er blitt skjev etter vask. Jeg har også fjernet sminken, skrubbet ansiktet og smurt meg inn med en glinsende fuktighetskrem. Deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå