Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Da har det seg slik: Jeg har måttet jobbe HELE sommeren pga jeg fikk tilbudt drømmejobben og startet i juni, jeg kunne ikke ta fri så barna måtte være hos besteforeldre, tanter og onkler. jeg synes det var synd at ikke størstemann fikk ferie i sommer så jeg bestillte tur til syden i høstferien.. men nå ser jeg at jeg har bomma kraftig og har bestillt uka før... jeg har ferie to uker, så det blir ikke problemer med min jobb.. men hva med gutten som går på skolen?? HVA gjør jeg nå ?? Anonymous poster hash: 439e7...c22
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Snakker med rektor og sier du dreit deg ut. Og hører om gutten kan få permisjon. Så snakker du med kontaktlærer og får arbeidsplan som dere ordner opp i høstferien. Det er lov å rote det til av og til.
Trultemor85 Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Da har det seg slik: Jeg har måttet jobbe HELE sommeren pga jeg fikk tilbudt drømmejobben og startet i juni, jeg kunne ikke ta fri så barna måtte være hos besteforeldre, tanter og onkler. jeg synes det var synd at ikke størstemann fikk ferie i sommer så jeg bestillte tur til syden i høstferien.. men nå ser jeg at jeg har bomma kraftig og har bestillt uka før... jeg har ferie to uker, så det blir ikke problemer med min jobb.. men hva med gutten som går på skolen?? HVA gjør jeg nå ?? Anonymous poster hash: 439e7...c22 Spørs litt hvor du bor? Ang skole og fri mener jeg :/
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 er det forskjell på hvor man bor? HI Anonymous poster hash: 439e7...c22
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 om du bor i oslo kan du miste skoleplssen etter 3 dager, andre steder er det større aksept for å ta fri/permisjon. ta en tlf til rektor og kontaktlærer å forklar situasjonen bedre å gjøre det personlig enn å skive et brev/mail. Anonymous poster hash: 691f8...bcf
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 om du bor i oslo kan du miste skoleplssen etter 3 dager, andre steder er det større aksept for å ta fri/permisjon. ta en tlf til rektor og kontaktlærer å forklar situasjonen bedre å gjøre det personlig enn å skive et brev/mail. Anonymous poster hash: 691f8...bcf Nei. Du kan ikke miste skoleplassen etter tre dager i Oslo. Fint om flere hadde satt seg litt inn i hvordan ting faktisk fungerer før de svarte. Anonymous poster hash: eaf95...f53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 om du bor i oslo kan du miste skoleplssen etter 3 dager, andre steder er det større aksept for å ta fri/permisjon. ta en tlf til rektor og kontaktlærer å forklar situasjonen bedre å gjøre det personlig enn å skive et brev/mail. Anonymous poster hash: 691f8...bcf Tull og jug, man mister ikke skoleplassen etter tre dager. Er det i Oslo, så hjelper det heller ikke å kontakte skole/rektor, her får du avslag uansett hva grunnen er. Anonymous poster hash: 9cedc...5a9
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 er det forskjell på hvor man bor? HI Anonymous poster hash: 439e7...c22 Ja, kommunene har forskjellige regler. Vi har gjort noe av det samme, og har fått avslag om søknad til fri. Kjedelig Anonymous poster hash: 9cedc...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå