Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Skulle prøve noen mammabukser så jeg kunne føle meg litt fresh med nye klær. Der drar jeg av meg buksa og skal prøve en ny, men det er jo speil i alle kanter jo!! Nydelig disserumpe og disselår etter å ha gått fra 60 til 68 kg på kort tid. Blek rumpe og bleke lår med nupper på! Lurer virkelig på hvordan samboeren klarer å ha sex med meg, ser jo ikke ut! Oppstramming må til her i gården ja. Godt jeg ikke har sånne speil hjemme, hadde jo blitt manisk. Er 30 uker med nr 3, så det synet kunne jeg spart meg for Anonymous poster hash: 10671...6da
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 8kg i uke 30 er da ingenting! right behind u og jeg er i uke 26 :-P fått enormer former, skikkelige hofter, pupper og lår, men ingen mage haha Anonymous poster hash: ce7ae...931
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Jeg har fått masse former jeg også, skikkelig jentemage med gode "lovehandles" over det hele Huff.. skulle nå ønske jeg hadde litt brunfarge da! Føler det ser mye bedre ut da uansett Haha.. Er da ikke så mange ukene i forskjell på oss da, jeg har ikke gått opp de to siste ukene så venter på "smellen" HI Anonymous poster hash: 0b2ef...ddb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Venter også nr 3 forresten De andre graviditetene har jeg lagt på meg mest i 3 trimester.. :-O Kjenner det er litt skummelt å tenke på egentlig, men det har jo gått fort vekk de andre gangene. Er mer sulten og kjesken denne gangen også... Anonymous poster hash: ce7ae...931
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Ja, synes også det er skummelt. Føler meg feit, men det er så mye vann i beina og ansiktet. Skulle kjøpe meg støttestrømper idag, men det gikk i glemmeboka. Jeg har dilla på battery da, ikke bra!! HI Anonymous poster hash: 0b2ef...ddb
ms.Pond Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Altså, når det kommer til selvgransking er speilene på HM ikke å anbefale. Lyssettingen der er horribel og bringer fram det verste i alle. Jeg tror ikke det finnes noen som synes de ser fine ut i speilene på HM. Ikke det beste salgstrikset akkurat.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Det er mitt 3.sv.skap og har lagt på meg ca 9 kg, er 34+5. Synes jeg har blitt så slapp i kroppen, ikke stor mage, men har fått mer fett rundt lårene, rumpa henger. Slappere og fetere armer, uff. Anonymous poster hash: 2b89d...058
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Nei, enig i det mama foodie! Det var en kjempesterk spotlight rett ovenfor meg, så lyset gjorde det ikke akkurat så flatterende.. Huff! Hehe Slapp i fisken her også #7.. Ser ikke ut som kroppen til en 25 åring nei! 3 svangerskap gjør sitt. HI Anonymous poster hash: 0b2ef...ddb
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Når jeg kjøper klær der, så kjøper jeg de, tar med meg handlelappen, prøver de hjemme, og leverer tilbake om de ikke passer.. Gikk inn i prøverommet deres når jeg hadde gått ned 25 kg, følte meg så flink, og mye penere.. Helt til jeg kom i prøverommet.. Skrekk og gru sier jeg bare! :-p
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Wow, 68 kilo...skulle ønske jeg var det nå...tenk hvor flott jeg hadde vært 80 kilo etter to tette svangerskap, og ingen vekt nedgang etter forrige... Anonymous poster hash: 2f1e2...b41
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 http://adrianbjornov.tripod.com/tekster/o-u/proverom1.htm Anonymous poster hash: d15ab...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå