Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Jeg vurderer å gå fra samboer av ulike grunner. Vi har fra før avtalt at dersom det skulle bli slutt så skal vi ha barna 50/50. Vi har to barn under skolealder. Hva slags rettigheter har jeg? Har en dårlig betalt jobb og får ca 14000kr utbetalt. Vet søren ikke om jeg klarer meg på egenhånd økonomisk. I tillegg skylder jeg samboer nærmere 130000kr dersom det skulle bli slutt så dette må jeg ta opp lån til.... Huff har ikke så lyst til dette, men kjærligheten er død og begravet og kommunikasjonen er ikke til å skryte av. Veldig mye sure miner og kjegling her og det har vært slik i lang tid nå :-( Anonymous poster hash: 07b2f...8bf
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Har dere 50/50 får dere halve barnetrygden hver( 485 kr i mnd hver) Tjener han mye mer enn deg kan det hende han må betale litt i barnebidrag selv om dere har ungene 50% hver. Ellers ingen ting. Anonymous poster hash: 98667...5d5
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Først og fremst må du gjøre deg økonomisk uavhengig av mannen din, dvs skaffe den en bedre betalt jobb. Slik det er nå er du ikke økonomisk i stand til å ta deg av barna dine. Anonymous poster hash: 3087f...3a0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Begynn på skole Høgskole/universitet. Da får du lån og stipende samtidig som du kan tjene en del ekstra. Jeg har ca 11.000 utbetalt pr mnd på jobb og nesten 9000 i lån/stipend i mnd. Og etter utdannelsen kan du kanskje få en jobb med mye høyere inntekt Jeg har barn også, og jobb/skole/barn går helt fint sammen. Også blir det jo barnetrygd/bidrag i tillegg da Anonymous poster hash: ff48d...573
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Huff kan ikke skjønne hvorfor de sier at alenemødre har det så fint! Kommer ikke til å gå fra han enda uansett. Han er en veldig snill mann og god samboer på veldig mange måter, er bare så vondt at gnisten er helt borte.. Bor på en måte sammen med min beste venn istedet for kjæreste.... Må nok ha en god og lang samtale å prøve å løse problemene på en eller annen måte slik at det ikke ender i brudd. Hi Anonymous poster hash: 07b2f...8bf
Snuppa09 Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Huff kan ikke skjønne hvorfor de sier at alenemødre har det så fint! Kommer ikke til å gå fra han enda uansett. Han er en veldig snill mann og god samboer på veldig mange måter, er bare så vondt at gnisten er helt borte.. Bor på en måte sammen med min beste venn istedet for kjæreste.... Må nok ha en god og lang samtale å prøve å løse problemene på en eller annen måte slik at det ikke ender i brudd. HiAnonymous poster hash: 07b2f...8bf Hørtes mer fornuftig ut det ja. Hvis du føler at du bor med din beste venn er det vel håp om å redde forholdet hvis dere vil. Dere burde i alle fall legge mye jobb i å få det til for barnas skyld. I tillegg har du jo ikke sjans til å forsørge deg og barna med den inntekten du har nå. Ta tak i livet ditt, få deg en bedre betalt jobb og ta tak i forholdet deres.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Huff kan ikke skjønne hvorfor de sier at alenemødre har det så fint! Kommer ikke til å gå fra han enda uansett. Han er en veldig snill mann og god samboer på veldig mange måter, er bare så vondt at gnisten er helt borte.. Bor på en måte sammen med min beste venn istedet for kjæreste.... Må nok ha en god og lang samtale å prøve å løse problemene på en eller annen måte slik at det ikke ender i brudd. Hi Anonymous poster hash: 07b2f...8bf Du er ikke alenemor om du har kun 50%. Det er der forskjellen ligger. Anonymous poster hash: 98667...5d5
smiia Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Huff kan ikke skjønne hvorfor de sier at alenemødre har det så fint! Kommer ikke til å gå fra han enda uansett. Han er en veldig snill mann og god samboer på veldig mange måter, er bare så vondt at gnisten er helt borte.. Bor på en måte sammen med min beste venn istedet for kjæreste.... Må nok ha en god og lang samtale å prøve å løse problemene på en eller annen måte slik at det ikke ender i brudd. Hi Anonymous poster hash: 07b2f...8bf Høres ut som en veldig god idé når du mener det kan være noe der å reparere og bygge videre på I tillegg ville jeg nok laget en plan for å bli i stand til å forsørge meg selv - jobbjakt, utdanning e.l. Slik det er nå har du ikke så mange valgmuligheter, og det er ikke en gunstig situasjon å befinne seg i. Ved å forbedre din egen situasjon skal du ikke se bort fra at du vil bli fylt av positive følelser som du kan ta med deg inn i forholdet også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå