Gå til innhold

Kan noen se hit litt? ang fall i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et ganske hardt fall i stad.

Har snakket med føden og de sa at jeg skulle kjenne etter bevegelse osv.

Jeg har kjent spark og bevegelse, men har selv vært ganske kvalm og føler meg ikke helt i slaget. Hvordan vet jeg om dette er i forbindelse med fallet eller ikke...?

Av og til blir jeg litt øm i magen, men vet ikke om dette kan ha noe med fallet å gjøre eller ikke heller.

Er det noen som har opplevd lignende før kanskje?

Ville du selv ha ringt eller tatt det rolig siden det er bevegelse og spark?

Vil ikke mase på de heller:/

Anonymous poster hash: 7932e...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten gravid i uke 36:)

Skrevet

Hva slags fall hadde du da? Jeg mener, hvor langt falt du? Og hvordan landet du? Ramlet du ned en trapp, falt du av en hest eller snublet du i en dørstokk? Og hvilken kroppsdel landet du på? Var det magen som fikk støtet, eller landet du med hodet først, baken, fikk du tatt deg for med armene?

Skrevet

Kan det koste dem så mye å få deg inn til sjekk da? Ring igjen og si at du ikke er i form og at du er litt bekymret. Hvor langt på vei er du? Normalt sett går det fint, men det var et tilfelle her på bim en gang som skremte meg litt, så bedre med en gang for mye..

Anonymous poster hash: f339e...eaa

Skrevet

Hva slags fall hadde du da? Jeg mener, hvor langt falt du? Og hvordan landet du? Ramlet du ned en trapp, falt du av en hest eller snublet du i en dørstokk? Og hvilken kroppsdel landet du på? Var det magen som fikk støtet, eller landet du med hodet først, baken, fikk du tatt deg for med armene?

Jeg tråkket over og falt ned en liten bakke og rett ned i asfalten. Skikkelig kløne..

Jeg landet mest på siden, men tok meg godt i mot med hendene. Dårlig på å forklare her, merker jeg, men jeg datt i hvertfall rett ned.

Skrevet

Kan det koste dem så mye å få deg inn til sjekk da? Ring igjen og si at du ikke er i form og at du er litt bekymret. Hvor langt på vei er du? Normalt sett går det fint, men det var et tilfelle her på bim en gang som skremte meg litt, så bedre med en gang for mye..

Anonymous poster hash: f339e...eaa

Ja kanskje jeg skal det..

Det er jo typisk også at når noe skjer og man skal kjenne etter, så kjenner man plutselig veldig mye rart.

Jeg vet jo ikke om formen min har noe som helst med fallet å gjøre eller om jeg bare er i litt uggen form fra før av.

Er i uke 36:)

Skrevet

Ring en gang til, du og be om å få komme inn og bli undersøkt. Jeg synes det er litt bekymringsfullt at du ble kvalm av dette. Er alt helt bra, så får du i det minste bekreftet dette og slipper å være redd.

Skrevet

Jeg har fallt noen ganger i svangerskapene og alltid blitt bedt om å komme rett inn. Merkelig at du ikke ble bedt om det.

Anonymous poster hash: c825b...696

Skrevet

Hei .. Hos oss observeres man i 24 timer på sykehuset om man har falt og er høygravid .. Ta kontakt med føden igjen ..

Skrevet

Jeg falt i en trapp sist svangerskap, tror jeg var rundt 30-32 uker eller noe, var på vinteren og falt i en glatt bratt trapp ute. Ble også skikkelig kvalm etterpå og ubehag i mage, men kjente liv så jeg ringte ikke føden den gange, det hadde heldigvis gått bra. Tror kvalmen kan komme av at kroppen for ett lite "støkk" for jeg tipper du ble ganske anstrengt da du datt og tiden etter, det ble jeg ihvertfall.

Anonymous poster hash: f8dd7...10e

Skrevet

Jeg falt to ganger i mitt siste svangerskap. Første gangen var jeg 5 mnd. på vei, falt når jeg bar datteren min på da 2 år. Gikk bra da.

Andre gangen falt jeg dagen før jeg fødte. Snublet i en fortauskant på vei inn i butikken. Skjermet magen, men var skikkelig oppskrubbet på hender og føtter. Var utrolig redd, men kjente bevegelser rett etterpå.

Be om en sjekk om du er bekymret!

Anonymous poster hash: 1b2e7...7ed
Skrevet

Tusen takk for svar, dere:)

Skal ta en telefon jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...