Gå til innhold

Hva er egentlig greia??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir såååå lei av alle disse kjæreste-jentene! Flere av mine venninner har visst en oppfatning om at å skaffe seg en ny kjæreste/ha en kjæreste er omtrendt det samme som å kjøpe et helt nødvendig klesplagg. De drar disse gutta med OVERALT, HELE TIDEN, og ser ut til å synes det er like normalt som å ha på bukse når de går ut av huset. Mange av disse kjærestene er kjempe hyggelige, og jeg har ikke noe vondt å si om dem i det hele tatt, men MÅ de være med på alle JENTE-lunsjer/fester osv?? Jeg synes det er helt normalt å ta med typen på en fellesfest, eller en par lunsj osv. Når man avtaler en kaffe for å jente-sladre litt synes jeg derimot det ikke er så gøy. Litt spesiellt også når jeg selv i forkant har lagt lunsjen til et annet sted en i hjemmet (som først var avtalt) fordi min samboer og far skal være der og fikse noe greier, og jeg sa at for mye gutter i huset var årsaken til at JENTE lunsjen ble flyttet. Allikevel klarer hun å dra med sin kjæreste til lunsjen med den største selvfølge. Har opplevd flere ganger at jente kvelder/fester blir helt ødelagt fordi en eller annen av jentene kommer trekkende med sin kjære som forøvrig sitter å ser ukomfortabel ut i et hjørne og hindrer all form for vanlig jente prat. Jeg forstår at disse jentene sikkert deler alt med sine kjære, men det betyr vel for pokker meg ikke at JEG har lyst til det????

Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne her, men trenger å få ut litt frustrasjon her. Skjønner virkelig ikke hva som er greia med disse kjæreste-jentene..... Flere som føler det på samme måte noen ganger, eller er det bare jeg som er veldig kjip og sær??

Anonymous poster hash: 91d63...c72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg!! Neste gang får du presise at det er UTEN typen ;)

Anonymous poster hash: fced1...1f8
Skrevet

Heeeelt enig med deg! Jeg takler ikke sånne jenter. Jeg hadde aldri orket å hatt med meg kjæresten overalt. Er nok med han ellers. Ikke syns jeg det er gøy å feste med han heller faktisk. Mye morsommere med jentekvelder og danse med veninner på byen :D  

Anonymous poster hash: 38bf8...0dd
Skrevet

Jeg har en venninne hvis kjæreste ikke kan fordra jentefester, han blir oppriktig forbanna når venninna mi (altså kjæresten hans) blir invitert på det. Sier han synes det er diskriminerende og ekskluderende. Sært...

Anonymous poster hash: 8a67c...abf

Skrevet

Jeg hadde ei veninne som var sånn. Da sa jeg: Hei, vil du komme på jentekveld neste helg? TYPEFRI kveld;)

Hun tok ikke med seg typen ;p hihi

Anonymous poster hash: 38bf8...0dd
Skrevet

off, ja, jeg blir så lei altså. Bra det er flere som føler det sånn! Hos oss er det i allefall sånn at jeg overhodet ikke kunne tenke meg å dra med samboern når jeg skal møte venninner, på lik linje som at han hadde hata det hvis jeg hadde trykket meg med på fotballkvelder med han og vennene hans. Skjønner ikke at enkelte ikke tenker på at deres venninder kanskje ikke alltid har lyst til å sitte å skravle åpent om alt med dems kjærester til stedet...... Takk for støtten!!! :) Godt å vite at ikke ALLE jenter synes det er helt naturlig å ta med seg typen som et påheng på alt....

Anonymous poster hash: 91d63...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...