Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Får helt fnatt av å ta tak hos 8-åringen. Det ligger lego og småtjafs utover, ikke system i noe. Han har ADHD (uten at det er noen unnskyldning, men en forklaring) og utrolig rotete og klarer ikke samle seg til rydding alene. Hvor ofte vasker dere? Når er de store nok til å ta rydd og vaske-ansvar alene? 13-åringen her sitt rom rører jeg ikke, annet enn å skifte på senga hans. Han rydder og vasker selv. Anonymous poster hash: cd942...880
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Uh, leste rompa, så måtte inn og se. Anonymous poster hash: f13de...22e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Vi vasker rommet en gang i uka når vi tar resten av huset. Nå er mine barn små og de meste av lekene ligger i stua, så vi har ikke hlt samme problemstilling som deg. Anonymous poster hash: 56b7a...7a8
☆☆☆ Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Vaskar ikkje. Støvsugar og støvtørkar innimellom berre. Men ho oppheld seg ikkje der utanom i senga.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Romma?? Er det et ord? Mini's rom ryddes hver kveld, av han med hjelp fra meg eller far, og vaskehjelpen vasker det hver uke. Anonymous poster hash: 32793...3a4
LittLykkelig Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Ryddes hver kveld med ungen, tørker støv der ved behov og sveiper over gulvet et par ganger i mnd. Tenker han får mer ansvar når han begynner å få lommepenger osv. Han er nå bare 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå