Gå til innhold

Hvor mange kvadratmeter bor du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

150 km2 . To voksne og to små barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

185 kvm på 2 etasjer.

2 voksne 1 6 åring og 1 3 måneder + en pys.

Småby på sørlandet.

Vi flyttet nettopp hit fra ett hus med en etasje på rett over 70 kvm. Synes dette er diiiiigert!

Skrevet

124 kvm på 4 snart 5 i en tomannsbolig "på landet". :)

Skrevet

Bor på 220 kvm med mine to barn og katta. Bor ekstremt landlig på Østlandet, med en alt for stor hage og fantastisk utsikt.

Anonymous poster hash: a2dde...bbe

Skrevet

1 voksen og et barn, hus på Hamar på 160 kvadratmeter og neste 2 mål tomt. 

Anonymous poster hash: 5cb1e...37f
Skrevet

1 voksen, 1 baby. 45 kvm. Sentrum av middelstor by. Ny lgh med utsikt og balkong.

Anonymous poster hash: 80e0a...e90

Skrevet

195 kvm. 2 voksne, 2 barn. Bor i Arendal, noen minutter til sentrum.

Skrevet

140 kv.m. Boareal. 80 kv.m kjeller og bod.

2 store, 3 små og 2 katter.

7 km utenfor liten by.

Skrevet

67 kvm rett utenfor en normal by. Ikke stor og ikke liten. Vi er to voksne, en liten og et sløvt beist av en katt :P

Skrevet

2 voksne og snart 2 barn. Bor i 90 kvm leilighet 30 min utenfor Oslo. Er i ferd med å bygge 230 kvm enebolig like i nærheten. Jo, og en hund da.

Anonymous poster hash: 33e54...25c

Skrevet

Jeg blir overrasket over at noen kan bo så trangt som mange her. Vi er to voksne og to barn på 200 kvadrat. 1,2 mål tomt. Kunne aldri bodd på mindre. Vi bor i Bergen kommune, 15 min fra sentrum. Og nei, vi er ikke millionærer.

Anonymous poster hash: 93d53...ef2

Skrevet

Meg og baby i leilighet på 60 kvm i bodø

Skrevet

365kvm .Stort hus,med stor tomt.. :-)

1 utleieleilighet på 120kvm,så vi bor på resterende selv :-)

Anonymous poster hash: 78759...8d2

Skrevet

Jeg blir overrasket over at noen kan bo så trangt som mange her. Vi er to voksne og to barn på 200 kvadrat. 1,2 mål tomt. Kunne aldri bodd på mindre. Vi bor i Bergen kommune, 15 min fra sentrum. Og nei, vi er ikke millionærer.

Jasså du, her er vi 2 voksne og 2 barn på 150 kvadrat og syns vi har mer enn rikelig med plass.

Skrevet

Vi bor i nybygd enebolig på 420 m2, 2 voksne og 3 barn. Akkurat passe med plass.

Anonymous poster hash: 1c6fd...c42

Skrevet

60 m2. En voksen, 3åring og nyfødt.

Anonymous poster hash: 8ad5a...57d

Skrevet

Det huset må jo ha kostet flesk? :)

Vi er for øyeblikket to voksne og bor i en 112 kvm stor leilighet i Oslo, sentrumsnært.

Vi skal snart flytte til et hus, i en sentrumsnær bydel i Oslo, med 240 kvm fordelt på to etasjer + kjeller og loft som også har en grunnflate på 120 kvm. Så vi har god nok plass kan man si. Alt for mye å vaske. :blink::wacko:

Anonymous poster hash: 48408...3fd

Anonymous poster hash: d8d60...5c3

Ja, men det er en del arv (av hus/tomt) inne i bildet også. :) hvis ikke hadde vi nok bodd i den fine leiligheten vår enda. :)

Anonymous poster hash: 48408...3fd

Skrevet

Jasså du, her er vi 2 voksne og 2 barn på 150 kvadrat og syns vi har mer enn rikelig med plass.

tror vi alle trives best i det vi er vant til?

når vi bodde på 70 kvm syntes jeg det var litt trangt men helt overkommelig. nå som vi har 185 kvm føler jeg jeg springer som ei forvirra høne. det er LANGT fra stua og ut til badet, det er til og med langt fra kjøleskapet til komfyren (nå skal det sies at kjøkkenet mitt er stort. når huset ble bygget ut byggde de en dobbel garasje nede og kjøkken + vaskerom oppe, så kjøkkenet mitt er nesten like stort som en dobbel garasje.)

og første etasje glemmer jeg til stadighet at vi har, bortsett fra når jeg skal dusje da... dusj nede og badekar oppe...

Skrevet

125 kvm i Bergen sentrum. 2 voksen og ett barn. Har plass til et barn til i leiligheten, men veldig små soverom.

Kan ikke tenke oss å flytte uansett.

Anonymous poster hash: ca6eb...e71

Skrevet

250kvm 4 stk 1 hund og 2 pinnedyr og stor tomt bor i boligfelt landlig

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men ca 80 kvm :)

2 store og 1 pus, men snart blir det 1 liten en også. Stor uteplass med hage og veranda 

Skrevet

tror vi alle trives best i det vi er vant til?

når vi bodde på 70 kvm syntes jeg det var litt trangt men helt overkommelig. nå som vi har 185 kvm føler jeg jeg springer som ei forvirra høne. det er LANGT fra stua og ut til badet, det er til og med langt fra kjøleskapet til komfyren (nå skal det sies at kjøkkenet mitt er stort. når huset ble bygget ut byggde de en dobbel garasje nede og kjøkken + vaskerom oppe, så kjøkkenet mitt er nesten like stort som en dobbel garasje.)

og første etasje glemmer jeg til stadighet at vi har, bortsett fra når jeg skal dusje da... dusj nede og badekar oppe...

Det kjøkkenet høres fantastisk ut *drømme* :-)

To voksne og tre barn på 100kvm, hus med hage. Stort nok for oss :-)

Anonymous poster hash: 8ca7b...edb

Skrevet

2 voksne og snart 2 barn på 56 kvm. Dyyyr by. Alt går hvis man har et åpent sinn og gode systemer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...