Gå til innhold

Hvor ofte bruker/brukte dere angelsound før dere kjente liv?

Anbefalte innlegg

Bruker min ganske ofte og i perioder har jeg brukt den hver dag pga blødninger osv og syns dette er veldig beroligende! Finner stort sett hjertelyden med en gang så bruker den aldri mer enn et par minutter.

Noen som vet om dette er skadelig? Hvor ofte lytter dere?

Anonymous poster hash: e55ae...8fd

Fortsetter under...

Jeg bruker min kun når jeg er bekymret, s kan gå langt tid i mellom. Det er vel litt ulike meninger om det der. Men mange blir jo fulgt ganske tett opp i svangerskap med ultralyd hver uke, angelsound er jo ikke like kraftig i det hele tatt. Hører feks god forskjell på lyden jordmor får og min angelsound. Så jeg er ikke sånn kjempe redd for å bruke den, men bruker med forsiktighet likevel:)

Angelsounds er ikke skadelig, dersom det var noe som helst skadelige effekter ville den aldri vært godkjent for salg i Norge eller USA. Man bruker den normalt noen få minutter hver gang og strålingen er en brøkdel av hva PC (som man har på fanget) eller TV utstråler. Men vet jo at jordmødre ikke liker at man "tar fra de jobben" eller at man kan bli unødvendig bekymret, så skjønner at mange tror det kan være skadelig. Men ta det helt med ro.

Selv hørte jeg hjertelyden i uke 11 og brukte den et par ganger i uken frem til jeg kjente spark. Deretter tok jeg den frem mer og mer sjeldent. Men for en genial oppfinnelse Angelsounds er for oss som er over gjennomsnittet bekymret :-)

Anonymous poster hash: aa396...daf

Jeg bruker min ca hver 2-3 dag. Føler meg mye roligere når jeg får høre lyden siden jeg har mistet tre fra før. Så jeg synes det er en stor trygghet. finner den fort hver gang.  Er nå 16 uker på vei

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...