Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 I dag fikk jeg diagnosen. Æsj. Er det noen som har det og har gode tips å komme med for at den ikke skal utvikle seg fort? Eksalterer den fort? Jobber dere og hva slags jobb? Jeg har kontorjobb som jeg allerede sliter med, ser ikke for meg at jeg kan jobbe 100% i lang tid fremover når det allerede har økt på. Ønsker å høre fra andre som har denne sykdommen! Anonymous poster hash: 3bea1...77d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Jeg jobber som vasker på deltid (fulltid før jeg fikk unge, men fikk bare fast deltid). For min del så har jeg den ikke kombinert med noen andre sykdommer, så sliter bare med smerter som jeg takler fint Her hjelper det med å være aktiv Anonymous poster hash: e5b52...bce
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Min fibromyalgi forsvant når jeg fikk prøve Levaxin for lavt stoffskifte. Jeg har struma og lavt stoffskifte som var innenfor den omdiskuterte normalen, men langt fra optimalen. Anonymous poster hash: be49f...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå