Gå til innhold

katten klorte meg

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier klorte katten meg/ satte kloa i fingeren min. Det blødde litt og på en eller annen måte fikk jeg selvfølgelig litt blod i munnen på vei for å vaske ut av såret. Nå har jeg noia for toxoplasmose.. jeg har ikke hatt det før. Er veldig nervøs. Hvor stor er sjansen for å få toxoplasmose? Har bestilt blodprøve på nytt om to uker til. Katten satte kloa i fingeren min så er ikke store greier. Men nok til å gjøre meg nervøs :/

Anonymous poster hash: 9cac2...703

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144074844-katten-klorte-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal litt mer til for å få det! Jeg har fire katter som alle er innekatter, jeg blir klora i hytt og pine, hatt også hatt fosterkatter fra dyrebeskyttelsen i karantene hos meg og aldri fått eller hatt toxo i følge blodprøvene mine. Jeg burde vært i høyrisiko for å hatt det en gang med så mange katter fra forskjellige steder, men ikke blitt smittet noen gang. Skal man få det så må du nesten spise avføringen dems for å bli smittet :) 

Så ta det helt med ro!! :)

Ikke engste deg:), blitt bitt og klort mye (ikke av egen katt), men av en rekke andre opp igjennom. Ble og bitt/klort under graviditeten, samt spiste MASSE rød biff, skiftet kattesand osv uten å være kjemperedd for dette. Ikke blitt smittet, så dette går nok veldig bra skal du se:)

Det går nok bra.

Jeg ble skikkelig klort og bitt av katten min for litt siden ( er redd den har klikket, hvilket er en annen historie :( )

Og det som var bekymringen der var stivkrampe ( både for meg og fosteret) og infeksjoner.

Fikk vaksine og antibiotika, men kan fremdeles ikke bøye fingeren da den er hoven og stiv etter 3 uker.

Anonymous poster hash: e3e4e...1e6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...