Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Min svigermor døde desverre her om dagen og vi skal selvfølgeleg gå i begravelsen. Har tre gutter på 8, 10 og 12 år. Hva slags klær/sko skal eg kjøpe til dem? Anonymous poster hash: 3bfbd...faf
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Hva mener du egentlig? Merker, eller hva? Mørke klær er jo det vanlige, ville gått for mørke bukser og en mørk skjorte. Anonymous poster hash: ae72b...95b
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Selv synes jeg adidasdresser er kjempeknall i begravelse, de får man i så mange pene farver! Alvorlig talt. Vi snakker bestemor. Du kjøper dress og pensko.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Penbukse og svart skjorte ville jeg ha kjøpt. Det er vel ikke som at anledningne byr seg til å bruke en dress flere ganger, så kommer jo an på hva dere har råd til, men synes det er unødvendig å kjøpe en dress til dem som kun blir brukt en gang. Anonymous poster hash: 2cdb1...9e2
megogbarna Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Mente om vi må kjøpe dress, eller om det "går" med penbukse/skjorte.....
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Mente om vi må kjøpe dress, eller om det "går" med penbukse/skjorte..... Jeg ville ikke ha kjøpt dress kun til en begravelse. Er det virkelig noen som henger seg opp i hva barna har på seg, så lenge det ikke er i flashy farger? Anonymous poster hash: ae72b...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå