lilletrillekruspersille Skrevet 23. august 2013 #1 Del Skrevet 23. august 2013 Ok, jeg vet at jeg bare må prøve og enten så går det eller så går det ikke. Men jeg kjenner jeg kvir meg pga jentungen er litt av en mammedalt og kommet i perioden hvor fremmede mennesker er kjempe skumle. Kan noen komme med noen velmenende råd/tips/erfaringer. Vesla har akkurat passert 6 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 23. august 2013 #2 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg vet ikke om dette hjelper deg, for gutten min har aldri vært veldig redd for fremmede,men jeg var litt nervøs likevel. Det viste seg at han elsker å være der! Andre barn,masse leker.. han har ikke tid til å se på meg når jeg går en gang! Hvis hun er veldig usikker,kanskje bare ha henne der 5-10 min første gang (mens du leser avis i resepsjonen..?) også kan du øke etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrillekruspersille Skrevet 23. august 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg vet ikke om dette hjelper deg, for gutten min har aldri vært veldig redd for fremmede,men jeg var litt nervøs likevel. Det viste seg at han elsker å være der! Andre barn,masse leker.. han har ikke tid til å se på meg når jeg går en gang! Hvis hun er veldig usikker,kanskje bare ha henne der 5-10 min første gang (mens du leser avis i resepsjonen..?) også kan du øke etterhvert? hvor gammel var poden da du begynte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 24. august 2013 #4 Del Skrevet 24. august 2013 Han var rundt 6 mnd da jeg begynte tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslomama Skrevet 24. august 2013 #5 Del Skrevet 24. august 2013 Jenta mi elsker minisats Hun har vært der siden hun var ca 3-4 mnd gammel og er 9 mnd nå. Når vi kommer på sats nå så gliser hun fra topp til tå Og de ansatte er kjempe flinke der vi trener iallefall Har aldri vært noe problem for oss iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #6 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg hadde dem der når de var 5 uker gamle første gang. Da bare 30 min. De har liksom vært vandt med å være der 1-2 ganger i uken siden det. Men start i det små, og ha lav terskel for å hente dem. Husk at de alltid skal ha gode opplevelser om du vil at de skal trives der. Anonymous poster hash: ef509...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull77 Skrevet 25. august 2013 #7 Del Skrevet 25. august 2013 Start med å være der sammen med henne en stund og vær borte maks ti minutter i starten for så å øke tiden du er borte. Jeg gjorde ikke det og datteren min slo seg aldri til ro der. Barnehagen elsket hun fra første stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå