Gå til innhold

Får barna deres kaviar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javisst :)  De elsker kaviar og makrell i tomat :) Vi voksne bruker kaviar/majones under kokte egg på brødskiva :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, æsj, det er jo fiskeegg! Spise ikke andres babyer.

Anonymous poster hash: da0cb...126

Nei, det er ikke babyer. 

Hønseegg er heller ikke babyer, de er jo ikke befruktet når de kommer på bordet hos oss.

Tvert imot: fiske- og fugleegg er mer å ligne med en menstruasjon! Egg som avstøtes uten å ha blitt befrukta! Fiskemensen på tube!

Herreguuud! Ler så jeg griner!:-D

Skrevet

Ha ha :lol: Så brødskive med egg og kaviar er faktisk fiskemensen på hønemensen?? :lol:

Skrevet

Ost&Kaviar på skiva + pluss glass med sjokolademelk  :wub:

Skrevet

Kaviar og makrell i tomat får ikke komme inn i mitt hus! Har fobi mot begge deler.

Anonymous poster hash: fd08f...c02

Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å gi barnet mitt kaviar!

Men det går mest på mine tvangstanker, ikke på innholdet i dritten...

Jeg takler rett og slett ikke dette ekle produktet, hverken lukt, utseende eller konsistens. Jeg blir kvalm av å tenke på at det er mulig å spise, og grøsser bare jeg tenker på små barnefingre som er klissete av kaviar...

Jeg blir faktisk litt kvalm av å bare skrive dette :P

Så nei, nei, nei, dette djevelens produkt kommer aldri inn i huset vårt :D

Jøss - tenk at det er flere av oss :o  Nå ble jeg glad... :P  Alltid følt meg litt snål med det der... ;)

Anonymous poster hash: 1449e...7be

Skrevet

Jeg takler ikke kaviar, verken lukt eller konsistens! Får helt fnatt bare jeg får det på meg. Så nei det gir jeg ikke.

Men samboeren elsker det og gir det til ungene:)

Så hvis de spør etter det når far er borte sier jeg det er tomt:p

Skrevet

Frøkna liker kaviar, jeg derimot hater det. Lukta syns jeg faktisk ikke er så ille, syns nesten det lukter godt :P men smaken?? Blæææ :)

Skrevet

Nei, er enig med Modesty Blaise, og det stinker dessuten sånn. Det er ikke slik at ungen vil nektes å spise det hos andre, men er ikke en naturlig ting for meg å kjøpe og servere noen.

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Nei, det er ikke babyer. 

Hønseegg er heller ikke babyer, de er jo ikke befruktet når de kommer på bordet hos oss.

Tvert imot: fiske- og fugleegg er mer å ligne med en menstruasjon! Egg som avstøtes uten å ha blitt befrukta! Fiskemensen på tube!

...for det høres jo mye bedre ut enn å spise babyer ja... Haha... tror aldri jeg kan spise kaviar igjen! :lol:

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Nei, det er ikke babyer.

Herrrrrrlig!

Skrevet

Jepp!! Store og små! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...