Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Den gamel synger på sitt siste vers. Det jeg ønsker nå er en som er stillegående. Har vaskerom i kjelleren men bråker fælt inn til kjellerstua der ungene ser på film. Må helst romme en del tøy. Nettopp kjøpt ny vaskemaskin 9 kg og plass til en del. Greit å få alt i en tørk så jeg slipper å dele opp. Har samsung vaskemaskin. Noen som har dette merket i tørkeyrommel? Anonymous poster hash: 6280a...b45
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Har miele. Veldig fornøyd. Aldri vært noe trøbbel. Syns ikke den bråker så ille heller. Anonymous poster hash: 1285e...ed7
Balumpalump Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Har AEG ProTex Plus (tror jeg). Den har en behagelig lyd, faktisk. Ja, jeg hører den, men det er ikke en "bråke-lyd" som vaskemaskinen, mer en "bakgrunnsumming". Har den stående i stua pga plassmangel Blir ikke forstyrret overhodet. Den er kjøpt i år, så kan ikke si noe på holdbarheten enda, men er fornøyd så langt. Enkel å tømme og rengjøre filter på.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Sist jeg kjøpte var det en som samlet opp vannet manuelt i en beholder inni maskinen, det er veldig greit for da er man kun avhengig av en kontakt. Anonymous poster hash: c3137...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå